home
19-02-11

Absurdistan


Steaua a intrat in silenzio stampa tocmai la timp, inainte de a reincepe era de transferuri MM Stoica. Motivul oficial, si modul in care s-a realizat s-au discutat deja ... am ajuns cu toti la concluzia ca este o bataie de joc din partea unor ageamii, ajunsi Dumnezeu stie cum, sa gestioneze comunicarea clubului care se bucura (inca!) de cea mai mare popularitate. Scopul real pare legat de iminenta venire a unor jucatori candidati la balonul de calti in campionatele stepelor.

Inainte ca noii Gora Tall, Miguel Tininho, sau Josh Tudela sa poposeasca sub comanda lui Marius Lacatus (sau ma rog…), achizitionati dupa scoutari intense pe dvd-uri, Steaua a demonstrat inca o data (de parca mai era nevoie) ca traieste in zona crepusculara. Daca deciziile la varf se fac din staulul din Pipera, undeva in planul doi un departament se straduieste din rasputeri sa dea o unda de normalitate.

Marketingul Stelei este poate cel mai activ in momentul de fata in Liga I. Cu idei bune sau rele, agresive sau subtile, brandul Steaua este vandut la un nivel premium pentru Romania. In conditiile in care este sufocat, suprapus, si de multe ori inlaturat de „brandul Gigi Becali”.

Daca deschidem pagina online a cotidianului Prosport din aceasta dimineata exista o eglitate intre stirile unice care contin referiri la creditorul Stelei si cele referitoare la club. Bine, stiri este mult spus, multe fiind fie supozitii, fie declaratii. La GSP, situatia este mai buna: clubul conduce, imaginea lui Gigi cu peste 50%, insa daca urmarim siteurile clasate bine in topul trafic.ro pe sectiunea stiri/media, situatia tinde sa se schimbe dramatic.

In conditiile in care la Steaua este intr-un declarat silenzio stampa, si in conditiile in care creditorul nu detine nici o functie oficiala in organigrama clubului, brandul Becali este expus si impins in fata mai abitir ca oricand, impreuna cu turma de camere care ii cunoaste tabieturile, mai bine decat „Hitler”, celebrul cersetor omniprezent la toate actiunile sportive.

Si sub aceasta sufocare grobiana, Steaua reuseste sa semneze un parteneriat important cu o banca, o parte din profit urmand a fi redirectionat catre sectiile de jos ale clubului, tratate nedrept si indecent de managementul „luminat”.

Ciudat cel putin, daca nu chiar bizar modul in care Steaua trieste in acest inceput de an. Urland cu buzele lipite cu leocoplast, patata dar cu un costum nou, mereu in atentia noastra chiar daca nu spune nimic nou. Sunt curios daca, in cazul unui conflict cu cei din conducerea clubului, suporterul "bagabont" se va trezi cu salariul blocat sau cu interdictia de a cumpara mancare platind electronic, dupa modelul „ai contestat, esti infometat”. Sau poate Jandarmeria va trage direct prin ordin de plata amenzi. Zambiti oricum ar fi, Academia va avea ceva bani in Absurdistanul in care traim, unde iranienii sunt jucatori de mare clasa, cu fata de Steaua.


PS: oare banca care a semnat contractul a incercat, in afara de a-si face reclama, sa creeze si un portret al abonatului acestui sezon din Ghencea? Cate clase are, a lucrat vreodata „la oficial”, stie ce este acela un card de credit/debit? Din ce cred eu, un „freegigi” se plateste prin o.p. tinut cu creionul pe cotor de ziar, cu fisic prins cu elastec, bancnotele mai mari deasupra sa para mai multe.

Alex (Keluboss)

FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
Personalizeaza si trimite felicitari prietenilor tai:


Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3

Nu-l cunosc pe Lacatus!

Lacatus trebuie sa inscrie! Lacatus va inscrie! Motto: „Grea cruce să iubeşti pe unii./ Dar tu – ce simplă! De-nţeleg/ Secretul frumuseţii tale,/ Enigma vieţii o dezleg./ S-aude, primăvara, foşnet/ De adevăruri, cum răzbat./ Ca aeru