02-09-10
Mai bine un sfarsit cu groaza, decat o groaza fara sfarsitGestul de aseara al unui participant la meciul de caritate desfasurat pe stadionul Dinamo nu ar trebui sa ne ingrijoreze. In fond, a fost un singur individ, o picatura de dementa intr-un ocean de normalitate. Din pacate, adevarata problema este ca acel ocean de normalitate a fost mai degraba o balta. In loc de un stadion plin, spectacolul -arena este situata pe Soseaua Stefan cel Mare, in plin centru al unui oras cu peste 2.5 milioane de locuitori - s-a tinut in fata unei asistente reduse, minuscule, as putea adauga. Sa zicem ca au fost 1.000 de spectatori, cu indulgenta. Foarte putin.Suntem bolnavi. Nu sistemul medical, nu sistemul juridic, nu sistemul politic(CINE FACE SISTEMUL?). Noi, oamenii, suntem cei care trebuie sa se trateze. Daca din 2,5 milioane de oameni care isi fac veacul prin capitala asta nu s-au gasit 10.000 care sa-si rupa 2 ore( am pus si traficul la socoteala, meciul a durat o ora) pentru a-i vedea pe Hagi, Popescu, Belodedici, Andone, Rotariu, Doroftei, Vlad Hagiu, Bittman, Gainusa, Huidu sau Rica Raducanu, inseamna ca suntem in ultimul faza a bolii. Oboseala, munca, probleme, nu exista scuze! Acest eveniment nu se adresa cocalarilor, nu se adresa tiganilor, cersetorilor sau prostituatelor. Ci se adresa noua: celor care au o educatie crestina, o minte descuiata si un loc de munca decent. Replica: "Erau importante sms-urile, nu prezenta", NU tine! Poate oamenii astia ar fi avut si ei nevoie sa simta ca n-au facut degeaba ce-au facut. Ca nu e totul o vorba goala si ca nu suntem toti ca rebuturile care l-au injurat pe Hagi la Constanta. De-atatea "scopul scuza mijloacele" am ajuns aici! Pentru ca am stat si am privit, cu minimul efort, am ajuns aici. "Lasati, facem noi pentru Dumneavoastra", am tot auzit. Si au facut: in timp ce noi stateam, priveam si castigam( va mai aduceti aminte?), altii furau, delapidau, falimentau pentru viitorul nostru si al copiilor nostri! De-aia a fost totul public, ca puteau sa stea intr-un studio de televiziune, la caldura si sa se hlizeasca pe-acolo, nu sa transpire. Dar noi am fost morti. Intr-adevar, macar nu ne-am sinucis. Am fost omorati in fiecare zi, timp de 20 de ani, de catre niste hiene umane, niste infectii mici si grase, numite politicieni, ziaristi sau oameni de afaceri. Cei care mai sunteti capabili de discernamant, intelegeti ca nu mai putem continua asa. Nu mai putem zice "The show must go on", ca nu mai e niciun spectacol. In curand n-o sa mai fie niciun spectator. Vorbim de Steaua sau de tara asta? De amandoua. Se confunda.Proasta crestere, tiganimea, prostul gust, cocalarii de pe Ghencea, nu sunt ai Stelei, ci sunt ai nostri. Ei sunt peste tot: trafic, la restarant, la biserica, la cinema. Nu mai putem sa ne prefacem ca nu exista sau ca traiesc in lumea lor, sa-i ignoram! Bataia incasata de cocalarii si tiganii de pe Ghencea este raspunsul DISPERAT a ceea ce a mai ramas din tinerii care mai lupta pentru principii. Nici ei nu mai pot. Nici nu mai au cum. Va rog din tot sufletul, acum nu mai e momentul sa lovim cu pumnul, sa strigam sau macar sa ne aratam. Acum e momentul sa ne reculegem, sa strangem randurile, sa alegem caracterele de formele fara fond. O luna, doua, trei, sase luni, cat e nevoie sa ne strangem uniti, in jurul aceleiasi idei. Acum, cel mai mare dusman al nostru suntem chiar noi. Suntem prea prinsi in lupte marunte, orgolii, joburi si tratam ce e important ca pe un produs pe care il cumparam sau nu. Si in acest timp, mor copii. Mor simboluri, mor echipe. Nu mai putem lupta cum am facut-o, pentru ca nu avem armele lor. Acum. Dar putem s-o facem mai tarziu, uniti, organizati, intr-un suflet de fier! Apelul meu este acesta: prezenta noastra in public nu mai e oportuna. Interesele politice, presa, toti vor cocalari si tigani la inaintare. Lasati-i. Si dintr-un motiv foarte simplu: suntem mai buni si mai destepti ca ei. Haideti sa le acordam aceasta mica victorie, e doar o batalie. Razboiul e lung! Si cand vom reveni, vom matura mizeria incat nici nu vor stii ce i-a lovit! Vorbesc de Steaua sau de tara noastra? De amandoua. Mihai FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
VideoNews
Video
Imaginihttps://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
No one likes them, we care!No comment https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/1987.02.24_SUPER_STEAUA_Europei- toc71ccSteaua-Dinamo, rugby, atmosfera- OMbun |
chodi do piče 02.09.2010@13:01
Petrut 02.09.2010@13:18
Ce gest?
Mihai Mitoseru dupa ce a inscris: mu.e Steaua!
Joga Bonito 02.09.2010@13:19
fsoica 02.09.2010@13:23
si ce vom face atunci ?
Mihai, tara asta e putreda din temelii.
iar a sustine cu atata patima o echipa de fotbal, eu unul am ajuns la varsta la care cred ca reprezinta o activitate mult prea ilogica pentru a o continua, mai ales dupa varsta de 27-28 de ani, cand avem, unii dintre noi, familii si responsabilitati, iar cei care nu avem, am ajuns la o viziune despre lume care ne retine de la anumite comportamente si actiuni (daca avem ceva materie cenusie si experienta de viata).
Romania e ce e si cu asta basta.
O tara de granita intre lumea a doua si lumea a treia.
Un loc unde diferentele intre animale si oameni sunt destul de greu de remarcat. Ori unde progresele fata de modul de a trai de acum 400 de ani sunt la fel de greu identificabile.
Stati linistiti si aveti grija de familiile voastre.
Steaua, daca e sa iasa din rahatul in care este, o va face cand Becali va avea balanta de plati pe minus 2-3 ani la rand si va vinde. Va pleca. Fara sa moara insa. Idiotii de la canalele de sport tot il vor mai invita pentru ca asa e specia umana...vrea mizerie pe ecran.
Iar formatul Jerry Springer nu s-a nascut in Romania. Ci l-au nascut telespectatorii americani. Aia din categoria aflata imediat sub "familia Bundy", nici aceea tocmai savanta...
Iar acest lucru (plecarea lu' Gigi), in ciuda aparentelor create de "lotul Urziceni", se va intampla curand.
Rabdare si investiti sentimente, pasiune, energii si actiune in proiecte apropiate de familiile voastre.
Iar cand Steaua se va fi curatat putin, caci idealul e doar in povesti, ne vom reintoarce pe Ghencea.
Eu nu am mai calcat pe acolo de mai bine de un an. Culmea e ca am ajuns sa nu simt lipsa si nici macar nu ma uit la TV, ca sunt pe UPC, iar majoritatea meciurilor e altundeva decat pe antena1, post pe care il am in grila de programe. Mai incerc, rar, pe net, sa vad cate 10 - 15 minute din cate un meci al Stelei si ma plictiseste teribil sa vad aceasta stea ce mi-e straina complet incercand sa joace acel pseudo-fotbal jenant.
Sunt convins ca nici cu Piturca nu s-ar fi creat fotbal adevarat, dar exista iluzia ca finantatorul poate fi tinut din scurt. Prostii, cine si-a imaginat asta era un visator si nimic mai mult...
Hai ca deja aberez de zor si nu am mai scris pe aici de mai bine de 2 ani.
Sa auzim de bine !
Lari 02.09.2010@13:35
Mai tii, bre, minte, cand ziceau astia ca esti o potaie sub acoperire? Si acum scriu ei ce scriai tu pe atunci!
Recunosc ca si eu te cam maraiam printre dintzi pe vremea aia...
AndyQ 02.09.2010@13:43
Vazi ca eu mi-am luat avertisment pt injurii la adresa Romaniei. am tradat tara.
fsoica 02.09.2010@13:56
@fsoica
Mai tii, bre, minte, cand ziceau astia ca esti o potaie sub acoperire? Si acum scriu ei ce scriai tu pe atunci! )
Recunosc ca si eu te cam maraiam printre dintzi pe vremea aia...
da, imi amintesc, dar nu fac un titlu de glorie din asta. pe atunci , da, recunosc, aveam momente cand imi doream sa am ocazia sa zic: V-am zis eu !!! Dar acum, cand toata lumea s-a plictisit de eterna "noua Steaua", la ce bun ?
Mihai 02.09.2010@13:57
si cand ne vom intoarce?
si ce vom face atunci ?
Mihai, tara asta e putreda din temelii.
iar a sustine cu atata patima o echipa de fotbal, eu unul am ajuns la varsta la care cred ca reprezinta o activitate mult prea ilogica pentru a o continua, mai ales dupa varsta de 27-28 de ani, cand avem, unii dintre noi, familii si responsabilitati, iar cei care nu avem, am ajuns la o viziune despre lume care ne retine de la anumite comportamente si actiuni (daca avem ceva materie cenusie si experienta de viata).
Romania e ce e si cu asta basta.
O tara de granita intre lumea a doua si lumea a treia.
Un loc unde diferentele intre animale si oameni sunt destul de greu de remarcat. Ori unde progresele fata de modul de a trai de acum 400 de ani sunt la fel de greu identificabile.
Stati linistiti si aveti grija de familiile voastre.
Steaua, daca e sa iasa din rahatul in care este, o va face cand Becali va avea balanta de plati pe minus 2-3 ani la rand si va vinde. Va pleca. Fara sa moara insa. Idiotii de la canalele de sport tot il vor mai invita pentru ca asa e specia umana...vrea mizerie pe ecran.
Iar formatul Jerry Springer nu s-a nascut in Romania. Ci l-au nascut telespectatorii americani. Aia din categoria aflata imediat sub "familia Bundy", nici aceea tocmai savanta...
Iar acest lucru (plecarea lu' Gigi), in ciuda aparentelor create de "lotul Urziceni", se va intampla curand.
Rabdare si investiti sentimente, pasiune, energii si actiune in proiecte apropiate de familiile voastre.
Iar cand Steaua se va fi curatat putin, caci idealul e doar in povesti, ne vom reintoarce pe Ghencea.
Eu nu am mai calcat pe acolo de mai bine de un an. Culmea e ca am ajuns sa nu simt lipsa si nici macar nu ma uit la TV, ca sunt pe UPC, iar majoritatea meciurilor e altundeva decat pe antena1, post pe care il am in grila de programe. Mai incerc, rar, pe net, sa vad cate 10 - 15 minute din cate un meci al Stelei si ma plictiseste teribil sa vad aceasta stea ce mi-e straina complet incercand sa joace acel pseudo-fotbal jenant.
Sunt convins ca nici cu Piturca nu s-ar fi creat fotbal adevarat, dar exista iluzia ca finantatorul poate fi tinut din scurt. Prostii, cine si-a imaginat asta era un visator si nimic mai mult...
Hai ca deja aberez de zor si nu am mai scris pe aici de mai bine de 2 ani.
Sa auzim de bine !
Bine-ai revenit
fsoica 02.09.2010@14:12
Multumesc !
Nu stiu cat de des voi comenta pe aici, dar un lucru e cert.
La intratul pe site si la cititul articolelor voastre nu voi renunta niciodata.
Cum nu am facut-o nici in trecutul relativ recent.
Practic unii autori ne ofera online o mica istorie a propriului suflet, propriilor bucurii sau dezamagiri. O evolutie a modului de a gandi. Si in ultimii ani am devenit pasionat de a urmari cum se schimba modul de a gandi al oamenilor odata cu trecerea anilor. Fara nicio conotatie morala ori etica, ci ca studiu pur psihologic.
Mai mult decat atat, pe aici chiar scriu oameni talentati. Nu puteam sa nu ii citesc din cand in cand.
Oricum, unii dintre autorii mai vechi (unora constat chiar ca le-am uitat pseudonimele), carora tin minte ca de-abia le asteptam articolele, se pare ca au disparut din peisaj.
Unii tin minte ca scriau cu un talent si o pasiune rar intalnite chiar in ziarele cu staif, de cultura si arta.
Probabil ca dezamagirea crunta a lucrat in mai multe suflete suficient de adanc pentru a se ajunge la o atare actiune.
Multumesc din nou pentru. urarile de bun revenit si toate bune si tie !
net john 02.09.2010@14:36
Mihai 02.09.2010@14:42
pfffff....eu zic ca daca partida se disputa pe oricare stadion in afara de cel al lui Dinamo..erau mult mai multzi spectatori...se asteptau oameni obisnuiti la meci...dar..un om obisnuit nu vine sa stea in peluza la Dinamo si sa nu vada nimik....stadionu e jalnic....
Ba, daca era fiu-tu in spitalul ala si nu se strangeau banii, acceptai scuza asta? De-asta vorbeam:lene, motive superficiale, vreti totul pe tava, fara efort si in timpul asta moare lumea...
Suntem degradati sufleteste, INFECTII.
Nu era vorba de vazut, ci de prezenta...
red&blue_boy 02.09.2010@14:50
Tupac Amaru 02.09.2010@15:09
si cand ne vom intoarce?
si ce vom face atunci ?
Mihai, tara asta e putreda din temelii.
iar a sustine cu atata patima o echipa de fotbal, eu unul am ajuns la varsta la care cred ca reprezinta o activitate mult prea ilogica pentru a o continua, mai ales dupa varsta de 27-28 de ani, cand avem, unii dintre noi, familii si responsabilitati, iar cei care nu avem, am ajuns la o viziune despre lume care ne retine de la anumite comportamente si actiuni (daca avem ceva materie cenusie si experienta de viata).
Romania e ce e si cu asta basta.
O tara de granita intre lumea a doua si lumea a treia.
Un loc unde diferentele intre animale si oameni sunt destul de greu de remarcat. Ori unde progresele fata de modul de a trai de acum 400 de ani sunt la fel de greu identificabile.
Stati linistiti si aveti grija de familiile voastre.
Steaua, daca e sa iasa din rahatul in care este, o va face cand Becali va avea balanta de plati pe minus 2-3 ani la rand si va vinde. Va pleca. Fara sa moara insa. Idiotii de la canalele de sport tot il vor mai invita pentru ca asa e specia umana...vrea mizerie pe ecran.
Iar formatul Jerry Springer nu s-a nascut in Romania. Ci l-au nascut telespectatorii americani. Aia din categoria aflata imediat sub "familia Bundy", nici aceea tocmai savanta...
Iar acest lucru (plecarea lu' Gigi), in ciuda aparentelor create de "lotul Urziceni", se va intampla curand.
Rabdare si investiti sentimente, pasiune, energii si actiune in proiecte apropiate de familiile voastre.
Iar cand Steaua se va fi curatat putin, caci idealul e doar in povesti, ne vom reintoarce pe Ghencea.
Eu nu am mai calcat pe acolo de mai bine de un an. Culmea e ca am ajuns sa nu simt lipsa si nici macar nu ma uit la TV, ca sunt pe UPC, iar majoritatea meciurilor e altundeva decat pe antena1, post pe care il am in grila de programe. Mai incerc, rar, pe net, sa vad cate 10 - 15 minute din cate un meci al Stelei si ma plictiseste teribil sa vad aceasta stea ce mi-e straina complet incercand sa joace acel pseudo-fotbal jenant.
Sunt convins ca nici cu Piturca nu s-ar fi creat fotbal adevarat, dar exista iluzia ca finantatorul poate fi tinut din scurt. Prostii, cine si-a imaginat asta era un visator si nimic mai mult...
Hai ca deja aberez de zor si nu am mai scris pe aici de mai bine de 2 ani.
Sa auzim de bine !
Exact la fel simt si eu.
bon3loo 02.09.2010@15:29
Robert Aeroth 03.09.2010@00:09
Nu erau Romanii cei mai grozavi si scuza erau fie jidanii fie ungurii fie cioroii pentru tot ce pateam noi? Pai acum romanii sunt aia bolnavi? De ce ca nu s-au dus la meciul lu peste de care au stiut foate putini ca se joaca?
Ha Ha (aplauze ironice)
ultramoro 03.09.2010@00:15
Sa inaintezi, sa perseverezi, sa insisti, sa depasesti, sa risti!
Niciodata drumul nu se va evapora, aducadu-ti destinatia mai aproape, dar nici marginit de parapeti nu va fi, ferindu-te de salbaticiune si pericolul ei, si nici alta destinatie pe marginea drumului nu-ti vei putea insusii.
Destinatia ta este aceea pe care tu insuti ti-ai creat-o, sau ai mostenit-o si cea care doar pe tine te asteapta. Iar acest drum nu-l va parcurge nimeni pentru tine!
Acum apar niste intrebari...Mai avem puterea sa constientizam rolul acestui drum pe care noi insine l-am pavat si ni l-am ingradit? Mai avem energia necesara sa-l mai pastram, si sa nu-l instrainam sortii? Ne mai cunoastem pe noi si ne mai controlam "picioarele" ?? Mai avem puterea sa nu uitam totul???
Problema ranilor nu se rezolva prin taierea capului, ci prin tratarea la locul unde acestea persista, se agraveaza si pun in pericol integritatea corporala!
Dintre persoanele respectabile, care au ajutat atat la inaintarea aceastei cauze, iar acum nu o mai pot face, datorita unor aspecte bine intelese, am avea pretentia sa acorde macar elementarul sprijin moral alora mai tineri, cu mai multa energie si fara prea multe responsabilitati, sa o faca!!!
PS Un mare nationalist Roman, de un bun simt si o inteligenta nemarginita, spunea in vreme de razboi:
"Nicio furtuna, nicio invazie, niciun cutremur, nicio ocupatie, nicio lovitura, oricat de dureroasa, de nimicitoare, nu a putut sa-i clinteasca pe romanii din Dacia Traiana. Nimeni si nimic nu ne va putea smulge din ea."
"Noi, romanii umblam dupa solutii geniale si neexecutabile. Si de aceea am stat pe loc. Solutiile simple, ce se pot indeplini, sunt cele mai bune. Eu le-am aplicat in razboi si am obtinut rezultate. Pentru că umblam după solutiile cele mai geniale, de aceea nu putem face nimic."
Unde ne este spiritul si identitatea de Romani, prieteni !?? Ne prefacem, sau mai stim cine suntem???
Treziti-va!!!!
Andrei* 03.09.2010@00:29
vag,foarte vag!2,5 milioane de locuitori?!bun si sa presupunem asta,dar cati au cultura unui oras precum Bucuresti?nu vreau sa dau nastere unei polemici insa un user de pe acest site o ardea cu "ce prosti sunt miticii"!asa o fi insa capitala este impanzita de tarani,cocalari,zabrauteni,ciori toti veniti din alte zone care acum zac in paragina!toate fetele dornice de afirmare zac in cluburi,toti zmardoii ajunsi studenti la fac in Bucuresti o ard pe strazi cu masinile dar habar nu au cum sa ajunga din Militari la Casa Poporului.si prostii care au ceva de comentat sa stie ca nu personalizez ci generalizez...ne-ati stricat orasul fetelor,pute a suferinta de "buletin de Bucuresti" si nimic mai mult!de fapt natia asta nu are cultura la niciun sport,la muzica sau la moda,etc.pentru cine si cunoaste,parca semanam a Paris,nu?!
Mihai 03.09.2010@00:44
@Mihai
vag,foarte vag!2,5 milioane de locuitori?!bun si sa presupunem asta,dar cati au cultura unui oras precum Bucuresti?nu vreau sa dau nastere unei polemici insa un user de pe acest site o ardea cu "ce prosti sunt miticii"!asa o fi insa capitala este impanzita de tarani,cocalari,zabrauteni,ciori toti veniti din alte zone care acum zac in paragina!toate fetele dornice de afirmare zac in cluburi,toti zmardoii ajunsi studenti la fac in Bucuresti o ard pe strazi cu masinile dar habar nu au cum sa ajunga din Militari la Casa Poporului.si prostii care au ceva de comentat sa stie ca nu personalizez ci generalizez...ne-ati stricat orasul fetelor,pute a suferinta de "buletin de Bucuresti" si nimic mai mult!de fapt natia asta nu are cultura la niciun sport,la muzica sau la moda,etc.pentru cine si cunoaste,parca semanam a Paris,nu?!
Bucurestiul are foarte multe probleme. Din pacate, ai dreptate, o mare parte din actualii locuitori nu sunt de capitala unei tari. Singurul lucru cu care nu sunt de acord e ca nu exista vinovati unici: sunt cocalari si din provincie, dar si de-aici.
In general, oamenii educati, de bun simt, se simt imediat, fie ca sunt din Bucuresti, fie ca nu. Problema e, ca si la nivel de tara, ca oamenii buni au preferat sa-i ignore pe cocalari, pana acestia au ajuns sa-i depaseasca si sa puna stapanire.
Robert Aeroth 03.09.2010@00:55
Problema ranilor nu se rezolva prin taierea capului, ci prin tratarea la locul unde acestea persista, se agraveaza si pun in pericol integritatea corporala!
Dintre persoanele respectabile, care au ajutat atat la inaintarea aceastei cauze, iar acum nu o mai pot face, datorita unor aspecte bine intelese, am avea pretentia sa acorde macar elementarul sprijin moral alora mai tineri, cu mai multa energie si fara prea multe responsabilitati, sa o faca!!!
In sfarsit aud si eu ceva normal !
ultramoro 03.09.2010@01:02
Aceasta problema se "desfasoara" perpetuu de ani de zile, ca sa nu spun zeci de ani.
Aceasta categorie de oameni a fost acceptata de catre statul Roman, iar in ultimele doua decenii a fost si "educata" modelata dupa chipul si asemanarea sa, sau mai pragmatic spus, dupa chipul si asemanarea intereselor ce au guvernat statul sub disperata cauza democratica, pe care cei multi au acceptat-o din acest motiv, ca ultima solutie.
Educarea unui popor nu vine de la anumite categorii de cetateni ai acesteia, ci de sus, prin instrumentele cu care ar face posibil acest lucru.
Oamenii buni nu au inceput sa-i ignore ne tigani si pe cocalari. Ei nu i-au acceptat niciodata! Au fost obligati "sa se spele cu ei pe cap"!!
Oricum sunt foarte multe de spus, dar nu aceasta este cauza, cu siguranta.
Robert Aeroth 03.09.2010@01:06
o melodie mai potrivita !
mecarm 03.09.2010@02:10
cristi cosor 03.09.2010@10:43
Ma doare un lucru:am observat la ultimele meciuri de rugby destui tineri,majoritatea sub 20 ani.Se vede ca sunt constienti de starea in care se afla Steaua si tara noastra in general,se vede ca nu le place si se vede ca vor sa schimbe ceva.
Ma doare faptul ca datorita lehamitei care ne-a cuprins acesti tineri nu pot creste langa cei mai mari asa cum am crescut si noi in peluze langa veterani.Se pierde o generatie care are potential.
Andrei* 03.09.2010@13:38
senzor00 03.09.2010@13:58
Mihai pai tocmai aia e marea problema,"oamenii buni" care in bunul lor simt asista impasibili...Bucurestiul avea problemele lui si inainte dar erau mai putine,acum odata cu sosirea unora veniti din x zone au aparut si mai multe.babuinii care pe vremea lui Ceausescu n-aveau nimic si acum au de toate dau tonul pentru marea majoritate.stii ca taranul modern sufera de fala si se lauda cu orice.e mai important sa iasa in bambuuuu sau in pleiar decat sa dea din buzunar o suma de bani pentru o cauza normala in orice tara civilizata.si stii ce e mai rau?!toti cocalarii astia care au impanzit capitala asa isi vor educa si odraslele.micul Paris nu se dezminte si tine pasul cu adevaratul Paris.hai sa facem un exercitiu de imaginatie,cum ar fi daca in Bucuresti ar exista o singura echipa de fotbal,sau un singur club?cred ca pentru oricine o deplasare la Napoli ar fi o experienta de viata si care ar pune capat oricarui dubiu in privinta a ce inseamna prezenta la stadion!
Stai tu linistit ca Bucurestiul avea babuinii lui si inainte de venirea provincialilor.Nu stiu cum se face,dar in Bucuresti toate ciorile stau la casa si taman in buricul targului.Coloratii aia erau in Bucuresti cu mult inaintea celor din provincie.
sorinf 03.09.2010@15:12
baieti am o zi proasta
simt nevoia de ceva actiune in wend
cine poate sa mi dea detalii despre unde locuieste respectivul sau ce locuri frecventeaza
ar merita sa i facem un pic 'observatie'........
PS poate postul o sa va para infantil fata de articol care e exceptional, dar chiar sunt interesat
un sut in cur nu mai mult ca nu merita
Robert Aeroth 03.09.2010@19:44
sal
baieti am o zi proasta
simt nevoia de ceva actiune in wend
cine poate sa mi dea detalii despre unde locuieste respectivul sau ce locuri frecventeaza
ar merita sa i facem un pic 'observatie'........
PS poate postul o sa va para infantil fata de articol care e exceptional, dar chiar sunt interesat
un sut in cur nu mai mult ca nu merita
Sa lasi si numele tau si adresa unde locuiesti sa usurezi munca gaborilor cand o sa iti dea amenda pt vatamare....jijaz8-|
suporterbetiv 03.09.2010@20:41
gabinho 04.09.2010@04:50
cisse 04.09.2010@10:46
sorinf 04.09.2010@13:57
si dupa aia urlu in gura mare ca m a atacat
eu eram acolo doar sa i fac observatie pentru gestul urat
mai avem si noi cate ceva in cap
da pe bune un sut tot ii trag daca l gasesc
Robert Aeroth 04.09.2010@13:58
Sergiu FCSB 04.09.2010@14:44
Andreea 06.09.2010@19:22