17-08-10
Protestati ca englezii! (sposored by gsp&sportro)De ce nu protestati ca fanii din ANGLIA?Trebuie sa ajungem ca in ANGLIA, acolo fanii nu protesteaza si isi vad de DATORIA lor de suporteri, adica sa stea in fund si sa aplaude, orice s-ar intampla cu clubul lor. GSPTV si Sport.ro ne-au zis mereu ca fanii englezi sunt cei mai civilizati si, cu toate ca au probleme cu patronii, ei nu protesteaza. Ei incurajeaza echipa mereu, nu-i intereseaza cine este in loja si ce face el cu clubul. MANCHESTER UNITEDLove United, HATE GLAZER! (Iubeste United, uraste-l pe Glazer) Glazer in a coma I hope it's serious / Die die die die Glazer die die Glazer e in coma sper ca e serios, mori mori mori mori Glazer mori mori He's gonna die, He's gonna die, Malcolm Glazer's gonna die, How we kill him I don't know, Cut him up from head to toe, All I know is Glazer's gonna die (Va muri, va muri, Malcom Glazer va muri, cum il omoram nu stiu, il vom taia de sus pana jos, tot ce stiu e ca Glazer va muri!) We're having a party when Glazer dies jelly and ice cream when Glazer dies pass the parcel when dies strippers and whores when dies (Vom da o petrecere cand moare Glazer, jeleu si inghetata cand moare Glazer etc.) Site-ul echipei Fc United of Manchester In 2005, suporterii nemultumiti de comportamentul si felul in care administreaza clubul Manchester United patronul Malcolm Glazer dar si de transformarea fotbalului intr-o afacere mediatica, in care singurele valorii sunt banii si audientele, a fost fondat clubul FC UNITED OF MANCHESTER. Astfel, din protestul suporterilor la adresa patronului, s-a nascut un nou club, care, din 2005, a promovat in fiecare an in divizia superioara. Protestele de la meciurile lui MANCHESTER UNITED continua inca si multi suporteri vin la meciurile ambelor echipe, multi implicandu-se insa financiar la echipa nou-creata! In 2009, dupa ce a jignit un fan intr-un schimb de mail-uri (numindu-l dobitoc) FIUL PATRONULUI GLAZER a fost nevoit de reactia mass-mediei si a publicului sa DEMISIONEZE din functia pe care o avea la club. Pe langa scandarile de la fiecare meci si infiintarea unei noi echipe, fanii lui Manchester UTD au decis sa poarte culorile galben-verde, primele culori purtate de catre acest club, pe vremea cand Glazer era doar un vis urat. LIVERPOOL FCYou lying bastards get out of our club (Mincinosi nenorociti plecati de la club) They dont care about Rafa, They dont care about fans, Liverpool football club is in the wrong hands (Lor nu le pasa de Rafa, lor nu le pasa de fani, clubul de fotbal Liverpool nu este in mainile potrivite) Patronii fac de rusine clubul nostru si nu inteleg felul nostru de a fi sau traditiile Liverpool-ului. Fanii lui Liverpool protesteaza fata de felul in care este condus clubul lor inca din 2006. Pe langa proastele decizii financiare care au indatorat clubul, fanii sunt nemultumiti de aparitiile media nepotrivite ale patronilor, care nu au legatura cu fotbalul si de faptul ca acestia nu respecta spiritul echipei. Fanii lui Liverpool au organizat marsuri de protest, scandeaza pe stadion impotriva patronilor si au incercat chiar sa cumpere echipa de la actualii patroni americani. N.A.: ACEST ARTICOL NU VINE SA DEMONSTREZE UNOR OAMENI INDOBITOCITI DE TELEVIZOR CA GRESESC. ACEST ARTICOL ESTE PENTRU SPIRITUL ENGLEZILOR. ACEST ARTICOL VREA SA ARATE CA ENGLEZII NU SUNT NISTE PAPUSI CARE POT FI MANEVRATE DE PATRONI NEVREDNICI. ENGLEZII SUNT SI VOR FI UN POPOR MANDRU, CARE NU ACCEPTA DICTATURILE DE NICI UN FEL SI LUPTA PENTRU IDEALURILE PE CARE LE AU. SUSTINEREA UNEI ECHIPE INSEAMNA DRAGOSTE. PROTESTUL INSEAMNA RAZBOI. SI TOTUL ESTE PERMIS IN DRAGOSTE SI RAZBOI. ENGLEZII NU S-AU SFIIT SI NICI NU SE VOR RUSINA VREODATA IN FATA LUPTEI, CHIAR DACA LIMITELE CIVILIZATIEI TREBUIE INDOITE CATEODATA. AVAND IN MINTE FAPTUL CA GLAZER SAU YANKEII NU AU NUMIT NICIODATA FANII SAU GLORIILE ECHIPELOR "VAGABONZI, DROGATI, MOSI SENILI, NEBUNI, PROSTI", NU AU INTERZIS NICIODATA ABUZIV OAMENII PE STADION, NU AU ORDONAT LOVIREA FANILOR ETC. VA ROG, ROMANILOR, PROTESTATI CA ENGLEZII!Ubdp FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
[Alte sporturi] Declaratii din cantonamentul echipei de voleiForban, locul “cel mai drag” tuturor sportivilor stelisti care se afla in pregatire, locul care a nascut cosmaruri pentru generatii de stelisti, este locul unde echipa de volei se pregates[Rugby] Divizia Nationala de Rugby: RCM Timisoara – CSA Steaua 3-29 (3-15)Dupa infrangerea de etapa trecuta de la Constanta, CSA Steaua a invins in deplasare in cadrul etapei a IV-a a play-offului Diviziei Nationale pe RCM Timisoara obtinand punctul bonus si fiind aproape spoze- alex_28Caricaturile lui Goe'- Pirotehnis tu' |
andreiashu 17.08.2010@20:30
Heart_For_Steaua 17.08.2010@20:41
As vrea ca dupa vizionarea acestui articol indobitocitii sa intre in pamant de rusine.
Daca ne-ati spus sa protestam ca englezii, o vom face!!!
1on 17.08.2010@20:43
Am eu o alta propunere. Faceti toate demersurile infiintarii unei societati comerciale din zecile de mii de suporteri adevarati. Daca 30.000 de suporteri pun cate 1.000 de euro se strang 30.000.000 euro si putem face o oferta oierului sa cumparam Steaua. si daca acesti 30.000 de suporteri dau cate 500 de euro/sezon s-a strans un buget anual cu care putem face performanta. In rest tot ce se discuta e blabla. Daca vreti sa demonstrati ca iubiti Steaua veniti cu bani. Asa doar sa spunem ca tinem cu Steaua, sa strigam in tribune, dar fara implicare financiara e frectie. Atunci se vede cati suntem suporteri adevarati si nu doar ciripitori. Daca aveti de gand ceva in sensul asta dati-mi de stire pe email eu subscriu.
Da' de ce nu faci dumneata demersurile astea?
ciobane pleaca din ghencea 17.08.2010@20:44
armanovici 17.08.2010@20:56
redblue71 17.08.2010@21:11
Astept, fara sa am pretentii ca se va intampla acest lucru, un comunicat din partea PN, in care infractorul de drept comun, mustata gh este exclus din peluza si nu mai reprezinta interesele PN! Dupa, SUD-ul saluta initiativa PN, si..... (glumesc evident, doar suntem in Romania!).
Seara buna!
andyro 17.08.2010@21:16
stelist100% 17.08.2010@21:40
redbluehool 17.08.2010@22:07
AFARA CU CIOBANU !!!
Robert Aeroth 17.08.2010@22:36
Ar trebui protestat ca in Irak o masina capcana la tribuna oficiala si aia e
ahahahahaha
armanovici 17.08.2010@22:47
aquilla 17.08.2010@23:02
parerea mea ca Romania ar trebui decimata grav, astfel vom scapa de multe scursuri.
stelist24/24 17.08.2010@23:03
Poti sa dai foc la steagul Stelei dar sa nu il injuri pe becaliii. Ai inteles?
da bre, tin minte asta. insa sincer, nici pana acum video nu l-am vazut , sau macar audio(((
crouch 17.08.2010@23:43
Daca eram stelisti nu avea motive sa il ignoram pe infect dupa ce a zis una ca asta.Pe voi va doare-n cot de ce zine infectul,chiar daca el distruge stelismul.Voi vreti rezultate,doar rezultate,nu conteaza ca infectul isi bate joc de tot.Asta sunteti,va ganditi doar la voi si la satisfactia proprie in urma unui meci castigat.
Eu nu stiu alt patron de pe lumea asta sa fi zis o asemenea tampenie.Stiti ce e mai grav ?Nu el e problema,fiindca pe drac nu ai cum sa-l schimbi.Ci voi sunteti problema,cei care il ignorati dar in acelasi timp il alimentati cu venin fara sa stiti.Cat timp pe Ghencea vor exista specimene care il vor ignora doar pt un amarat de 24 Steaua nu va face performanta.Nu infectul trebuie sa se schimbe,de la el nu mai avem nicio asteptare.E randul ca stelistii sa se schimbe si sa gandeasca lucid spre un viitor mai bun al clubului.
E usor sa-l lasi pe altul sa lupte,iar dupa sa il acuzi ca nu a luptat cum trebuie,ca nu a invins adversarul,ca a luptat prin alte mijloace decat cele prevazute in legea x. Cum e vb aia, Salvati tara de prosti nu economia de dezastru asa si la noi, Salvati Ghencea de prosti nu asteptati schimbari de la Becali.
Stelisti,treziti-va !
armanovici 18.08.2010@00:00
Poti sa dai foc la steagul Stelei dar sa nu il injuri pe becaliii. Ai inteles?
da bre, tin minte asta. insa sincer, nici pana acum video nu l-am vazut , sau macar audio(((
nu ma, e inventie a noastra, nu s-a intamplat asa ceva. Avem nevoie de motive sa il contestam pe oier, ni le da numai cu tzaraita.
Auzi, cica de la un amic stelist pe care il intereseaza doar ca echipa sa joace bine: am jucat bine cu branesti, dar am avut ghinion. )
radutheodor 18.08.2010@00:10
Sunt diferente uriase insa, la patroni, la fotbalul prestat si la suporteri
1) Patronii aia, desi urati de suporteri, au miliarde de dolari. La United joaca Rooney, Ferdinand, Evra, Vidic, Carrick, Valencia, Owen, Macheda, van der Saar, Nani, etc plus alti multi tineri de perspectiva. Numai salariile celor mentionati se ridica la 33 milioane euro anual !!! Asta prima diferenta - Malcolm Glazer e in top400 Forbes - cei mai bogati oameni ai planetei. La Liverpool joaca Torres, Reina, Mascherano, Gerrard, Kuyt, Aquilani, N'Gog, Babel, Maxi Rodriguez, Agger, Carragher - iar salariile celor mentionati insumeaza aprox 44.5 milioane de euro pe sezon !!!
2) Fotbalul practicat - fara cuvinte
3) Suporterii - sunt lasati sa cante "mori Glazer" pentru ca asta ii lasa sa se elibereze de frustrari - ceea ce are un rezultat mai putin nociv decat daca le-ar interzice. Fanii englezi beau bere de milioane de lire sterline si injura si ei pe Glazer. E mai placut decat sa devasteze de milioane de lire sterline si sa omoare oameni. Pe fanii lui Manchester United sau Liverpool nu-i gadili nici macar de la 20m cu bodyguarzii lu Migi. Daca ar intra 200 de bodyguarzi de-ai lu Migi in suporterii astia, ar iesi de acolo oitze violate. Sa nu mai vorbim de media de spectatori pe meci, nivelul sonor, cantecele vs. spartul semintelor si asa mai departe. Inchei apoteotic cu faptul ca - chiar si simbolic, suporterii lui MU au infiintat FC united of Manchester pe care au inscris-o in cea mai de jos Liga si o promoveaza. 10.000 de fani * 100 euro pe an = 10 mil euro buget anual cu care in Romania ajungi in 4 ani din Liga 4 in Liga 1. Sa nu mai vorbim ca poti cumpara un loc in Liga 2 fara probleme in ziua de azi. Eu nu sunt avocat - dar daca un grup de oameni, suporteri si cu cunostinte in juridic si economic - infiinteaza o societate FC Steaua unita sau cum vreti voi sa-i spuneti - eu promit ca nu cumpar actiuni de 100 euro anual, ci de 1.000 euro anual. In plus, palmaresul de pana in 2000 nu apartine lu' Migi - se pot face niste demersuri sa fie luat de la Migi. Daca in proiect sunt cooptati si oameni ca Hagi, Lacatus, Dan Petrescu, Piturca, Ienei, etc - va garantez ca in 3 ani exista un club care se bate la locurile 1-3. Sa nu uitam ca asta au facut Unirea Urziceni si CFR cu muuuult mai putini bani si logistica (Urziceni si CFR nu au nici fani, nici stadion si nici foste glorii care sa investeasca ceva in ele)- sa ne amintim cum aratau aceste echipe in 2006 si cum arata in 2010.
Deci - acestea fiind spuse - la asa patron, asa suporteri: cele 7.000 oi prezente in tribune luni seara. Si cei 10.000 de viteji lipsa ;-)
aquilla 18.08.2010@00:33
pai ultrasii nu cred ca sunt atatia (ar fi prea frumos si daca ar fi asa, crede-ma ca nu mai intra nici un tigan pe stadion) deci cine sunt restul de suporteri? cine sunt cei peste 10 mii de suporteri care nu au fost la meci? eu cred ca aia sunt adevaratii suporteri stelisti.
port un deosebit respect pentru cei care nu au fost la meci pentru ca astfel am separat graul de neghina. si daca stau mai bine sa ma gandesc eu cred ca nici cei prezenti aseara nu au fost la vreun meci al Stelei (recent)...multi au fost adusi de Becali la stadion, aveau tricouri identice cu "niciodata sudist" (cam mare coincidenta nu?) burtosi veniti din ilfov, veniti cu dubele, dacii (janghine) pline cu tigani borati care scot toporul la orice tanar ce sta pe la stadion...cam mare coincidenta nu?
amenintari ca or sa vina 100 de insi sa ne "invete minte" pe noi cei care facem protest...cam mare coincidenta nu?
culmea toti erau tigani, toti erau scursuri ai societatii de azi...culmea nu?
ce urmeaza, sa aduca minerii pe stadion?
carc0tasu 18.08.2010@00:52
S.S.Lazio 18.08.2010@00:59
raule !
Astristul 18.08.2010@01:23
Oare sa fie asta singura noastra sansa de mai bine si de salvare a spiritului Stelist? Eu am fost tot timpul impotriva, dar aceasta varianta pare in ultimul timp singura disponibila.
radutheodor 18.08.2010@10:20
Ia uite aici pe idolu' tribunelor: "Duckadam: "Pentru Gigi si pentru familie"" - vad ca sunt mentionati si suporterii si Steaua, LoL.
Ia sa vedem o mostra de intelepciune de presedinte de club: "Sa fie clar: eu n-am venit la Steaua sa fiu un fel de Padureanu sau Dinu Gheorghe, adica gata, iau stampila de la Argaseala si conduc clubul! Nu, incerc sa invat, fiindca singura experienta de management pe care o am a fost postul de vicepresedinte la Vagonul Arad, cu care am promovat in Divizia B. Încerc sa invat, sa ma descurc din ce in ce mai bine. Pîna atunci, cred ca pot sa ajut clubul prin imaginea pe care o am."
Aha - deci, ca presedinte, ce stie despre?
- relatia cu suporterii
- relatia jucatori patron
- salarii, finante, incasari, cheltuieli
- chestii organizatorice, foruri internationale, legislatie, regulamente
- organizarea unui club, intretinerea unui stadion
- jucatori, scouting
- limbi straine - altele decat alea in dosul lui Migi
- si lista poate continua
Ei bine dragilor - omul care a condus spre glorie clubul Vagonul a venit sa "impinga" si Steaua pe culmile gloriei !
"- A contat si asta cînd ati acceptat sa fiti presedinte?
- Da. De ce sa nu fim corecti? Am venit la Steaua si ca sa-l ajut pe Gigi."
Bun asa. Ca sa nu mai aud voci ca el a venit pentru Steaua. A venit pentru Migi si bani. Cu alte cuvinte, avem un presedinte care de 7 zile pe saptamana o sa doarma - singurul lui scop fiind sa stea langa Migi in lojE ca sa nu arunci cu pietre sau oua dupa el, de frica sa nu dai in Dukadam ;-). Dukadam e un fel de "am dat 9.000 de euro la biserica, am facut un bine, Dumnezeu ma vede, votati-ma" - este un fel de calamitat care ii face reclama lu Migi ca i-a dat 9.000 euro sa se opereze. Si atat. So what. Un anonim a donat 40.000 euro pentru o fetita din Romania cu probleme cardiace, ce avea nevoie de operatie. Si a ramas anonim. Asa se ajuta cineva.
Mi-e mila de el ca om. Ma bucur pentru el ca Migi i-a dat bani sa se opereze. (Daca fur si eu 200 milioane de euro, poate as da si eu 9.000 de euro unui prieten sa se opereze. Deci Migi n-a facut nimic senzational, ca a dat din bani furati. El mai bine sa dea 9.000 euro salariile jucatorilor la timp.). Ca jucator - nu-mi aduc aminte sa fi fost mare, in afara finalei de la Sevilla in care a aparat 4 penalty-uri. Steaua era o echipa mare si spulbera pe oricine, dar nu-l poti compara pe Dukadam cu Hagi sau Lacatus - ca rol in echipa, sau cu Tudorel Stoica, etc. Dar n-are nici o treaba cu ideea de presedinte al clubului Steaua. Am ramas un club bananier, ancorat in trecut, fara absolut nici un angajat pe pozitia corecta. Patronu' e nu e patron, e un analfabet tiran, presedintele este un om fara absolut nici o educatie in domeniu sau idee de presedentie, antrenori pe la echipa secunda si juniori sunt verii si nepoti lu Fekali si Leo Strizu (un mare nimeni), si asa mai departe. Iar toti sclavii isi doresc la "Steaua lu Migi" nu ca sa faca performanta, ci ca sa se plimbe cu Q7-ele lu Migi. Mi-e un pic sila.
radutheodor 18.08.2010@10:22
off topic: YB Berna-Tottenham 3-1. Auleu!
Cred ca returul o sa fie Tottenham - YBB 5-1 ;-)
Dar oricum - echipele din Elvetia au crescut. Insa au crescut FC Zurich, FC Basel si YBB - Grashoppers e un fel de Gaz Metan Medias . In mod normal ar trebui sa fie 4-1 in tur 4-1 in retur pentru Steaua - ca in vremurile in care Steaua matura de-alde Anderlecht si Galata (cand alea erau echipe la vremea respectiva, nu glume). Dar cu Migi patron, Dukadam presedinte si Ilie antrenor - am o mare incredere ;-)
Tzipi 18.08.2010@11:19
VPM
stelist24/24 18.08.2010@11:41
Poti sa dai foc la steagul Stelei dar sa nu il injuri pe becaliii. Ai inteles?
da bre, tin minte asta. insa sincer, nici pana acum video nu l-am vazut , sau macar audio(((
nu ma, e inventie a noastra, nu s-a intamplat asa ceva. Avem nevoie de motive sa il contestam pe oier, ni le da numai cu tzaraita.
Auzi, cica de la un amic stelist pe care il intereseaza doar ca echipa sa joace bine: am jucat bine cu branesti, dar am avut ghinion. )
pai da, ca sa contesti un oier ai nevoie de motive, nu doar sa il contesti ca e o oaie imputita,insa motive sunt destule, chiar prea multe, insa sincer vreau sa vad declaratia asta.
Maye 18.08.2010@11:43
Deci sa inteleg din postarea ta ca Gaz Metan era 27 de titluri si detine recordul in aceasta privinta?
Grashoppers e o echipa de traditie in fotbalul elvetian si cel european si nu trebuie subestimati , pentru ca nici noi nu suntem cine stie ce la ora asta.
O sa avem probleme cu ei.
razvan_valcea 18.08.2010@12:09
ebonyc 18.08.2010@12:10
Cat despre Duckadam, lasati-l in pace ca are motive personale in ceea ce face si e greu sa spui nu unei persoane care te-a ajutat o data in viata. Trebuie sa fii nesimtt sa faci asa ceva. E un caz aparte si nu avem cum sa ne dam noi cu parerea despre alegerile lui.
Partea cu infiintarea unei noi echipe suna bine,dar noi romanii avem o problema mare: trebuie sa ne traga cineva de maneca ca sa facem ceva. Nu avem initiative decat in vorbe, nu si in actiuni. SI ca sa fiu sincer, nu ma dezic de aceasta categorie de oameni pentru ca si eu sunt roman ca restul. PLanul pe care l-a elaborat cineva mai sus e bun si realizabil,dar inca o data, trebuie aprinsa scanteia si n-are nimeni un foc, din pacate.
elisavn 18.08.2010@12:21
Bine zis. Impartasesc cele spuse de tine.
Mai pune comment-uri de genul.
il_scorpio 18.08.2010@12:27
Adrian 18.08.2010@12:33
Iar dai dovada de superficialitate in gandire.
Din moment ce fanii aia si-au infiintat o echipa in ultima Liga, care crezi ca e parerea lor in ceea ce priveste retrogradarea echipei daca asta duce la inlaturarea patronilor naspa?
il_scorpio 18.08.2010@12:42
ebonyc 18.08.2010@12:53
Din 2005, Manchester United a castigat CL, a mai jucat o finala, 2 campionate , o cupa cel putin in fine nu-mi mai amintesc exact. Hai atunci sa facem inca 5 echipe de Steaua, sa le numim Steaua1, Steaua2,....Steaua5. Impartim si palmaresul pana in 65, 75, 85 etc si am rezolvat situatia. In felul asta isi alege fiecare o echipa cu care sa tina. Si daca vor fi si atunci nemultumiti, atunci mai infiintam cateva Stele....6, 7,....n. Voi nu intelegeti ca echipa si-ar pierde identitatea, nu se poate face chestia asta. Am ajunge ca Timisoara cand radeti de ei si spuneti ca de fapt nu e Poli, ca ei sunt bragadiru, ca adevarata Poli e in Liga a 4-a.
Gresit, echipa nu si-ar pierde identitatea atunci; echipa si-a pierdut deja identitatea. Asta nu inteleg unii.
radutheodor 18.08.2010@12:58
"Echipa a jucat mai putine mingi, deci n-a mai fost atat de interesata de posesie, dar a tras mai des la poarta."
Mie imi displace tactica asta - pentru ca Steaua e campioana si ca sa fii o forta in campionatul tau, trebuie sa ai posesie. Noi nu suntem Inter sau Chelsea cu Mourinho - si nu putem juca fara posesie. Am tras mai des la poarta pentru ca am avut in fata Victoria Branesti in Ghencea, cu Ilie Stan antrenor. Nu U Cluj in deplasare - echipa plina de dinamovisti, nu Craiova, nu FC Brasov in deplasare. Ma ingrijoreaza ca a scazut posesia - cu o echipa de talia Branestiului si in Ghencea, posesia trebuia sa fie dubla fata de deplasarile de la Cluj si Brasov. Oricine stie ca daca ai mingea, faci legea - si numai echipe mari cu jucatori extrem de valorosi pot inscrie si pot face diferenta fara sa aiba posesie. Echipe unde iti trebuie Drogba sau Eto'o sa inscrie din juma' de ocazie. Noua ne trebuie posesie, joc de pase. Astept cu nerabdare sa vad cum va juca Steaua peste 4-5 meciuri, cand Ilie va sterge complet munca depusa de Pitzi in 2 luni de zile. Sper sa fie la fel de eficienta si cu Vaslui, Timisoara, CFR sau Dinamo
David_Steaua2007 18.08.2010@13:01
http://www.nandos.ro/2010/08/05/ce-au-vorb...nicas-in-casti/
Korado 18.08.2010@13:14
Sledge_Hammer 18.08.2010@13:18
mandru 18.08.2010@13:39
crouch 18.08.2010@13:49
Probabil de aici s-au inspirat si rahatii care imparteau pumni celor care isi luau bilete luni seara. Sunt de acord cu protestul, il vreau pe Gigi plecat, dar ce comportament e asta? Am ajuns sa ne batem intre noi?
In primul rand daca ai gandi putin ai vedea in filmuletele de mai sus ca toata lumea e in protest.Ori la noi tot timpul s-au gasit 2-3 mii care sa ii huiduie pe cei care contesta.Asta e diferenta intre noi si englezi.In Romania sunt oameni redusi mintali si asa vor muri,nu au puterea/vointa necesara sa inteleaga pentru ce traiesc viata asta.Uita-te in filmulete ca sunt oameni de toate varstele,unii care poate mai bine ar sta acasa (datorita varstei inaintate) dar merg si isi spun parerea in fata patronilor.Daca era si la noi asa altfel statea situatia.Ori la noi dupa ce infectul isi bate joc de club vin marii moralisti pe site si spun,bah voi nu iubiti Steaua,trebuie sa incurajam echipa chiar daca infectul o terfeleste.
Asta e diferenta de mentalitate dintre ei si noi.Ei niciodata nu vor accepta sa fie slugi,sa se resemneze in fata unor oameni josnici.Pe cand romanul e altfel,se lasa umilit si nu are vointa(ca putere are) sa ia atitudine.In aceasta antiteza romanul este doar o marioneta.
Si apropo de razboaiele/altercatiile/fair-fighturile de la casele de bilete.Ne dai si noua un filmulet ?Sau vorbesti dupa prostiile ce le-au scris unii in presa ?
mandru 18.08.2010@13:53
Rusine presei de kko. Rusine oilor.
Un club curat mai presus de ORICE.
charisteas 18.08.2010@14:07
Bogdan 18.08.2010@16:38
TU esti retardat? TI s-a zis de foarte multe ori, nu a fost niciun pumn dat nimanui. Doar tentative de instigare din partea celor colorati cu lantul de 2 m la gat, de au intrat pe stadion. Atat.
Sledge_Hammer 18.08.2010@17:02
aquilla 18.08.2010@17:03
pai daca tu aberezi desi s-au dat n explicatii despre cum a fost treaba luni la casele de bilete, tu cum ai reactiona?
incearca sa te abtii daca nu stii adevarul.
Bogdan 18.08.2010@18:51
Eu nu te-am jignit doar te-am intrebat. Tu trebuie sa raspunzi. Doar ti s-a explicat aici ca nu este cum s-a pus in presa.
crouch 18.08.2010@22:59
@Bogdan: nu te-am jignit. Daca nu esti in stare sa legi doua cuvinte fara sa jignesti, mai bine nu posta.
Daca habar nu ai pe ce lume traiesti si intri aci doar pt a agita spiritele mai bine nu posta.Inca astept sa pui un video,o imagine,o inregistrare cu pumnii de la casele de bilete.
Decat sa scrii minciuni pe aici mai bine le-ai scrie pe sport.ro .Intelegeti pt totdeauna,acest site nu e sport.ro sau gesepe.Aici vorbim doar lucruri adevarate si realiste si ni le sustinem cu argumente.
Nu mai veniti sa ne spuneti noua ce v-a spus gesepul voua !
ninjutssu astazi@00:22
Andreea 19.08.2010@11:25