27-06-10
Spalaturi de creierVreau sa va spun de la inceput ca sunt frustrat si nervos din cauza a tot ceea ce se intampla la echipa de fotbal Steaua Bucuresti. Vad in fiecare zi, cand caut informatii despre clubul asta, cum unii isi bat joc de el, cum altii se folosesc de el pentru castigul propriu, cum numele acestui club e tarat prin mizerii si cum, dintr-un simbol national, s-a transformat intr-un... mai bine nu zic ce.Vreau, pe aceasta cale, sa multumesc FCSteaua.ro ca imi permite sa urlu, sa dau afara o parte din nervii astia(chiar daca mica) prin articolele pe care le postez pe site si va spun voua, utilizatorilor, sa vorbiti si voi, sa urlati si voi, sa va spuneti nemultumirile(sau fericirile, daca nu simtiti la fel ca mine) prin optiunea "Scrie"(un articol). Nu sunt de acord cu proiectul Piturca. Nu am incredere nici in proiect si nici in cel care l-a inceput. Piturca a avut sansele sale la Steaua, a aratat ca nu e capabil, nu are rost sa mai discutam despre acest subiect. Deranjant e, insa, faptul ca unii suporteri, majoritatea, in dorinta lor de a-l vedea pe 24, uita ceea ce a insemnat antrenorul/managerul Victor Piturca pentru Steaua. Si mai deranjant e faptul ca presa de scandal din Romania(ei isi spun de sport, dar noi stim mai bine. Daca nu ma credeti, spuneti-mi ce sport practica Bianca Dragusanu) incearca sa spele creierele poporului stelist prin articole atat penibile cat si foarte amuzante. Aflam, astfel, din Gazeta Sporturilor, de la inventatorul numarul 1 de stiri din Romania, Dan Udrea, ca la Steaua se doreste crearea unei noi generatii '86. Aflam de la acest Dan Udrea ca Steaua 2010 seamana cu Steaua 1983(inceputurile drumului spre Sevilla), ca Radut e noul Lacatus, ca Gardos e noul Belodedici, ca Stanca e noul Duckadam si ca Dorel Stoica si ceilalti jucatori sunt un fel de Boloni, experienta care trebuie sa conduca tineretea spre glorie. Mai aflam, din acelasi ziar, ca Piturca e atat Ienei cat si Mourinho, o super combinatie intre cei doi, probabil. Cica Piturca a facut la Steaua din 2010 ce a facut Ienei la cea din 83 si, mai mult, a adus in plus legile lui Mourinho, luate, probabil, din cartea scrisa de portughez "The complete idiot's guide to winning the UEFA Champions League ". Acelasi articol ne spune ca Dorel Stoica, Radut si Pacurar sunt experti in lovituri libere, ca Stanca e un portar sigur, nu ca Zapata care e naspa si mai are si probleme la inima. Intrebari pentru super ziaristii romani: Cate goluri au dat Dorel, Radut si Pacurar din lovituri libere? Cu ce echipe a retrogradat Razvan Stanca? Nu cred ca e o noutate faptul ca presa din Romania se vinde celui care da mai mult si ca minciunile, oricat de mari, isi fac oricand aparitia pe prima pagina daca suma e corecta. Steaua din 2010, o echipa fara bani, o echipa cu jucatori de valoare indoielnica, o echipa care face transferuri in functie de pretul jucatorului si nu de valoarea lui, e prezentata ca o viitoare castigatoare a Champions League-ului. Asta e adevarul? Nu prieteni, nu. Adevarul e ca aceasta echipa o duce atat de rau incat a fost nevoie ca Adin Dzafici, atacantul bosniac aflat in probe dar care nu a fost pastrat, sa fie sunat si sa i se ceara sa inapoieze tricoul si sortul de antrenament pe care le-a folosit cat timp s-a antrenat cu Steaua si pe care le-a luat cu el atunci cand a plecat. Steaua 2010 sta intr-un tricou si o pereche de pantaloni! Acesta este adevarul. Piturca a fost rechemat in 2010 la Steaua asa cum si Ienei a fost rechemat in 83. Si? Ce trebuie sa insemne asta? Ca Piturca e noul Ienei? Ca Becali e noul Alecsandrescu(sa fiu iertat pentru blasfemia asta!)? Cum sa fie astea semne cand Steaua nu mai e Steaua? Dupa toate minciunile si exagerarile, ziarele de scandal/sport din Romania au scris totusi un adevar: "Real Madrid vine sa joace un amical cu echipa familiei Becali." Da. Atat si nici un alt comentariu. In incheiere, as vrea sa ii adresez o intrebare domnului Dan Udrea. Daca tot a comparat Steaua 2010 cu Steaua 1983, daca tot a zis ca Piturca e ca Ienei, ca Radut e ca Lacatus, ca Gardos e ca Belodedici, de ce nu a zis si ca Gigi Becali e un dictator la fel ca Ceausescu? Asta v-a scapat, domnule Udrea? Adrian FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pariurihttps://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Doneaza acum!
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
Personalizare
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/ Pentru alte melodiihttps://fcsteaua.ro:/, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Legendele Stelei, reunite! Steliştii vor sărbători pe 7 iunie 63 de ani de la înfiinţarea clubului din Ghencea.
Asociaţia Independentă a Suporterilor Stelişti a marcat evenimentul printr-o petrecere la care au par |
Adrian 28.06.2010@07:48
bai uite eu nu prea sunt de acord cu articolul asta si cum am mai spus de mult eu nu voi mai protesta cat timp ciobanu tace, indiferent de rezultate.
@stelutzzz prietene tu cand vii aici cu pareri de genul asta nu faci decat sa pui paie pe foc, abtine-te pe viitor de la faze de genul.
Pai, pe tine te intereseaza ce zice ciobanu' sau ce face?
Daca tace si fura clubul in continuare, ce zici?
Sau credeti ca, daca ajunge clubul in CL, toti banii vor ajunge la echipa, in transferuri, in dezvoltarea clubului, etc. ?
Asa ne place noua sa cautam compromisuri. Daca tace, daca castiga echipa, daca vine nu mai stiu cine, daca ploua, etc. Si, cica, de ce nu rezolvam nimic.
red&blue_boy 28.06.2010@08:07
Compromisuri aiurea...Degeaba tace o perioada ciobanul si ne f..e pe la spate.Indiferent de rezultate,eu nu-l mai vreau pe Becali...
Robert Aeroth 28.06.2010@08:26
bai uite eu nu prea sunt de acord cu articolul asta si cum am mai spus de mult eu nu voi mai protesta cat timp ciobanu tace, indiferent de rezultate.
@stelutzzz prietene tu cand vii aici cu pareri de genul asta nu faci decat sa pui paie pe foc, abtine-te pe viitor de la faze de genul.
Pai, pe tine te intereseaza ce zice ciobanu' sau ce face?
Daca tace si fura clubul in continuare, ce zici?
Sau credeti ca, daca ajunge clubul in CL, toti banii vor ajunge la echipa, in transferuri, in dezvoltarea clubului, etc. ?
Asa ne place noua sa cautam compromisuri. Daca tace, daca castiga echipa, daca vine nu mai stiu cine, daca ploua, etc. Si, cica, de ce nu rezolvam nimic.
orice investitor dp planeta asta trebuie sa faca si bani nu doar sa bage si sa bage. fi realist nu utopic.
nu spun nici sa fure ca ciobanu in nesimtire si apoi apare la TV cu bag 5 miliarde de lingouri de aur in Steaua si aduc pe Messi
SSsuporterSTEAUA 28.06.2010@08:37
Red Boy: adu-l tu pe `Copos`sau pe altul daca nu-l mai vrei.Nici io nu-l mai vreau dar sunt realist si constient ca nu am puterea sa il schimb.
Bogdan 28.06.2010@08:45
Adrian 28.06.2010@08:56
rosenior 28.06.2010@09:04
Sunt din cei care inainte de a critica un jucator vreau sa-l vad jucand insa comparatiile proiectului lui piti cu cel din urma cu 27 ani nu se face inainte de a vedea rezultatele.
Udrea nu a aratat ca este un profesionist,ci un simplu aservit.
Continui sa spun ca si in alte ocazii ca Steaua trebui incurajata iar Jiji contestat violent la el la palat sau in fata casei.Atat timp cat se va protesta pe stadion nu ma voi alatura niciodata protestului.
Cat priveste Adrian vindecarea cancerului de la Steaua nu se va putea face prin a taia organul atins de acesta,Steaua va trebui luat din mainile acestuia asa cum si el la luat.Continui sa cred ca noi suporterii ar trebui sa-i luam clubul iar noi sa devenim cotizanti/actionari.
Cu toate ca se stie si peste granita conflictul suporteri/creditor, stie cineva daca a existat vreodata un doritor sa preia clubul?Eu nu!
mihai024 28.06.2010@09:05
ultramoro 28.06.2010@09:21
Orice investitor pe planeta asta trebuie SA INVESTEASCA(daca intelezi conceptul de la "a" la "z").
Cand spun ca trebuie sa investeasta, presupune in primul rand un proiect pe termen mediu/lung, in care sa mearga numai pe pierdere, iar in club sa intre investitii majore, astfel incat perioada de "pierdere" sa fie cat mai scurta.
Becali in ultimii 4 ani si ceva, nu investeste nimic, nema, nights!! A SCOS =ILEGAL= din club tot profitul obtinut de societate(trasnsferuri, calificari in Liga, dreptui etc.etc..)
Cu managerul Piturca el a respectat investitiile pe care le-a facut in ultimii ani.Investind doar pentru a-i face freza acestuia(aducand jucatoti cu preturi de biscuiti) si a investit 1 milion pentru menciul cu Real, cu care era VITAL sa jucam, pentru ca se impotmolea din fasa acest proiect pe termen foarte lung.
ultramoro 28.06.2010@09:24
Sau vedeti numai ce vreti?
ultramoro 28.06.2010@09:37
Tu ce mai vrei ma??
Dute ma tu cu prietenii tai si incurajeaza echipa baga mare-n vuvuzea forza Steaua!
Despre ce echipa bolborosesti acolo?? Care echipa? Banel & co.?
Dute ba frate si lasa-ne!
Maruritatea de aici nu iubesc Steauaaa? Diferenta e ca majoritatea iubeste CSA Steaua(Handbal, Hochei,Baschet,rugby si nu in ultimul rand fotbal cu toate echipele de la soldatii din '47 pana la **** Banel din ziua de azi). TU iubesti numai echipa asta! Te doare'n p.l de orice altceva in afara de asta!
Ce investitor ma? Steaua se autofinanteaza ma!! nu depinde de un cioban spurcat ma!! Steaua nu se mai poate autofinanta pentru ca spurcatul scoate banii de acolo pentru a duce acasa, ca e criza, n-are lichiditati.
xray 28.06.2010@09:49
Apropo de Piturca, nou veniti, dezbaterea de aici si titlul articolului "Sapalaturi de creier".
Ieri Steaua a jucat in noua formula, atat de comentata aici, un amical cu o echipa clasata pe locul 3 in grupele CL din 2009-2010, inaintea lui Atletico Madrid si a scos 2-2 la Chelsea. Un prim test din care se putea contura, cat de cat, o prima parere din realitatea terenului si nu doar din supozitiile imaginatiei.
Nici un articol sau comentariu pe site !!!???
S-a "spalat de echipa" site-ul si se va comenta doar trecutul ei glorios si viitorul negru, ignorandu-i total prezentul?
rosenior 28.06.2010@09:50
ok,este perfect ce spui (Steaua se autofinanteaza)deaceea ideea mea ca noi suporterii trebui sa detinem Steaua actionari/cotizanti.
Sunt satul de creditori,patroni sau ce rahat se mai numesc.
Sunt modele destule afara in care suporterii aleg cine sa se ocupe de club.
O sa astept si o sa sper ca un astfel de proiect se va putea pune vreodata in practica .
Decat sa ne contram mai bine am venii toti cu cate o farama de ideee cum putem sa salvam imaginea si viitorul acestui club de infectia ce la cuprins.
Cu protescte in templu si cu jigniri la adresa celor ca nu inteleg protestul vostru nu vom putea rezolva nimic.
Adrian am o impresie buna despre tine iar articolele tale ca si altora sunt ffbune ,insa ar trebui sa faceti altceva ,nu stiu ceva de urmat.Eu nu pot urma proteste in templu chiar daca ele sunt adresate unui gibon,crede careva ca va reusi ceva astfel ?
sassuolo 28.06.2010@10:03
ultramoro 28.06.2010@10:06
Care Steaua ma?? Si tie ti-a plesnit conducta?!?
Adrian 28.06.2010@10:12
intamplator am avut meci ieri, dar nu vad nici un articol pe site. daca pierdeam sigur gaseam ceva. ar trebui sa va numiti fcnedoareinp#ladesteaua.ro
Esti culmea, prietene. Cum vrei sa scriem despre Steaua cand noi nu am vazut meciul? Nimeni din tara nu l-a vazut pentru ca nu l-a dat la TV. Voiai sa trimitem reporteri speciali in cantonamentul echipei?
Daca ai vazut tu meciul, te rog frumos fa o cronica si o sa o punem pe site imediat.
Toate meciurile Stelei, amicale sau oficiale, care au putut fi urmarite, au fost prezentate pe site.
Robert Aeroth 28.06.2010@10:15
b]Robert Aeroth:[/b]
Orice investitor pe planeta asta trebuie SA INVESTEASCA(daca intelezi conceptul de la "a" la "z").
Cand spun ca trebuie sa investeasta, presupune in primul rand un proiect pe termen mediu/lung, in care sa mearga numai pe pierdere, iar in club sa intre investitii majore, astfel incat perioada de "pierdere" sa fie cat mai scurta.
Becali in ultimii 4 ani si ceva, nu investeste nimic, nema, nights!! A SCOS =ILEGAL= din club tot profitul obtinut de societate(trasnsferuri, calificari in Liga, dreptui etc.etc..)
Cu managerul Piturca el a respectat investitiile pe care le-a facut in ultimii ani.Investind doar pentru a-i face freza acestuia(aducand jucatoti cu preturi de biscuiti) si a investit 1 milion pentru menciul cu Real, cu care era VITAL sa jucam, pentru ca se impotmolea din fasa acest proiect pe termen foarte lung.
am tinut sa precizez la finalul comentariului ca nu se face ca ciobanul tocmai ca sa evit raspunsuri idioate.
xray 28.06.2010@10:28
Pana acum la astfel de meciuri netelevizate(si nu numai), fcsteaua.ro se da copy/paste la articolul cu meciul respectiv de pe onlinesport.
Personal cred ca era o optiune ok, onlinesport parandu-mi mai echilibrat si mai aproape de realitate in comentarii, decat gsp sau prosport, care au tendinta constanta de a exagera in ambele sensuri.
Acum vad ca nici macar la "fapt divers" nu mai au loc.
sassuolo 28.06.2010@10:30
intamplator am avut meci ieri, dar nu vad nici un articol pe site. daca pierdeam sigur gaseam ceva. ar trebui sa va numiti fcnedoareinp#ladesteaua.ro
Esti culmea, prietene. Cum vrei sa scriem despre Steaua cand noi nu am vazut meciul? Nimeni din tara nu l-a vazut pentru ca nu l-a dat la TV. Voiai sa trimitem reporteri speciali in cantonamentul echipei?
Daca ai vazut tu meciul, te rog frumos fa o cronica si o sa o punem pe site imediat.
Toate meciurile Stelei, amicale sau oficiale, care au putut fi urmarite, au fost prezentate pe site.
Cand apare un articol negativ la adresa Stelei, cum a fost cel cu marketingul, care culmea nu s-a mai desfiintat, imediat a fost preluat din ziare. Cand e vorba de un meci, nu se mai poate prelua din ziare. Nu cred ca dorea cineva o analiza tehnico-tactica, dar se putea pune macar scorul si echipa folosita... In fine, nu faceti decat sa va aratati adevaratele intentii si sa transformati site-ul asta intr-o afacere dubioasa.
ultramoro 28.06.2010@10:32
Iar eu ti-am spus ce face un investitor!
Nu te-am atacat pe tine.Stai linistit.
Vlad Bogdan 28.06.2010@10:34
Urmaresc demult comentariile si articolele de pe acest site,si am ajuns sa imi fie scarba de unii de pe aici.Am observat ca nimic din ce se intampla pe acest site nu are legatura cu fotbalul sau cu echipa Steaua.Tot ce se intampla pe acest site este o campanie impotriva lui Becali.Majoritatea celor ce posteaza aici nu iubesc Steaua, ci doar il urasc pe Becali.Sunt comentarii pe aici ,ca Becali fura clubul si tot felul de aberatii din astea(cum sa fure banii din club? Steaua e a lui. remember?fie ca ne place fie ca nu).Mai baieti si eu is deacord cu voi ca Becali a facut mult rau clubului asta,dar sa fim obiectivi, cine ar tine la ora asta o echipa ca Steaua? de bine de rau o sustine spre deosebire de altii, la care `se scufunda planeta`. Daca s-ar fi gasit un alt investitor serios, sunt sigur ca Becali ar fi vandut.Eu ma bucur de venirea lui Piturca, care, desi unii nu vor fi deacord cu mine, e cel mai bun antrenor roman la ora actuala,multi imi vor reaminti de celebrul `piti lasa-ne` insa eu sunt de parere ca echipa care a ajuns in semifinala UEFA a construit-o el. As vrea ca suporterii adevaratii sa vina la stadion, sa sustinem echipa,sa fim iar Steaua de altadata.Iar cei care au ce au cu Becali, sa mearga la palat sa il conteste acolo.(nu cred ca exista intre acesti contestatari atat de vehementi macar unul ,care sa nu fi strigat cel putin odata in viata ~Gigi Becali~ in momentul in care Steaua juca frumos prin Cupa UEFA.Din punctul meu de vedere e un simplu finantator si prorietar de la care tot ce imi doresc e sa isi tina gura si sa bage bani la echipa. In rest sanatate si virtute. Forza Steaua mi-e dor. Voua nu? Hai lasati-l in umbra ca nu merita atata atentie.Mi se pare josnic , ca in templu sa nu se auda incurajari pentru echipa legenda Steaua, ci numai injurii aduse unui cioban neinsemnat.Nu merita sa ii strigam numele sau porecla in templu chiar, daca e vorba de o injuratura.
Red Boy: adu-l tu pe `Copos`sau pe altul daca nu-l mai vrei.Nici io nu-l mai vreau dar sunt realist si constient ca nu am puterea sa il schimb.
******
Si mie mi-e scarba de ***** ca tine. Eu deja nici nu ma mai obosesc sa va explic, ca o fac degeaba. Nu ai ce face when low iq is low.
Marius 28.06.2010@10:35
low iq poa' sa fie si big?
SSsuporterSTEAUA 28.06.2010@10:38
@Vlad Bogdan. Sunt sigur ca iq-ul meu este mai mare ca al tau. Cauta-ti alta echipa daca telemeaua nu iti place, ca la Steaua asta este deocamdata.(when low iq is low? exista low iq si big iq? eu stiam ca iq-ul poate fi low sau big si atat.Dar daca tu zici ca my low iq is low inseamna ca, your big iq is lower than my low iq. Ai inteles? Ma indoiesc.Daca eu miros a telemea, ********
Adrian 28.06.2010@10:50
Cand apare un articol negativ la adresa Stelei, cum a fost cel cu marketingul, care culmea nu s-a mai desfiintat, imediat a fost preluat din ziare. Cand e vorba de un meci, nu se mai poate prelua din ziare. Nu cred ca dorea cineva o analiza tehnico-tactica, dar se putea pune macar scorul si echipa folosita... In fine, nu faceti decat sa va aratati adevaratele intentii si sa transformati site-ul asta intr-o afacere dubioasa.
Se poate prelua daca e corect. Dar, cand toate cele 3 surse dau informatii care se bat cap in cap, care articol il pui?
Intr-o parte zice ca Todorov a fost varza, in alta ca a jucat bine, in alta ca nu mai stiu ce. Ba ca Gardos a gafat, ba ca a jucat imperial.Dintr-o parte intelegi ca s-au facut doar 2 schimbari, din alta ca a fost schimbata toata echipa.
Se vorbeste despre evolutia noilor achizitii dar nimeni nu zice nimic despre restul echipei, despre jucatorii de la Steaua II.
Astea sunt articole?
Ce intentii am putea avea? Sa distrugem Steaua? Cum? Prin nepreluarea unor articole slabe?Cred ca glumesti.
p.s. Si daca prin "intentii" te referi la faptul ca vrem sa dam in Piturca, o preluare a articolelor existente ne-ar fi fost de ajutor. Pentru ca acolo spune clar ca cea mai mare parte dintre baietii transferati au fost slabi. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca aia au avut ocazii importante pe cand noi am inscris in a doua repriza, dupa ce aia au facut, probabil, schimbari.
ultramoro 28.06.2010@11:10
Domnule paine neagra-n traista de trei saptamani,
1. Ce vrei tu de la mine, de la ala sau de la celalalt??
Dute tu, urla forta Steaua pana nu mai poti, eu nu o sa te oresc!
Ce vrei de la mine? nu inteleg!
2.Stii ce imi da mie dreptul sa spun despre cum ar trebuie sa arate Steaua?
Abonamentele, biletele,ab. de cablu TV, de internet, si tricourile pe care le platesc de-a lungul timpului, plati care se duc catre societatea Steaua, iar stapan-tu in loc sa compere jucatori ii da la familia lui.
Nu iti spun de deplasari si de sustinerea echipei, pentru ca nu o sa intelegi.
3.Nu urasc clubul Steaua de astazi ma ciocoflendere, il iubesc enorm.Ii urasc pe aia care sunt in interiorul lui si il distrug.Defapt este unul singur.
4.Inca odata iti spun, nu te tine nimeni sa nu incurajezi echipa bai urlaria!
Bogdan 28.06.2010@11:14
@sassuolo nu o mai da ca site-ul are o tendinta dubioasa. Pe vreme de protest noi publicam articole pro conducere.
@sassuolo te rog frumos baga un articol legat de meciul de aseara si o sa fie publicat. La fel xray.
@SSuporterSteaua am inteles, este parerea ta. Ce te retine sa nu faci ca tine? Te-a impiedicat cineva sa-ti sustii echipa? De ce totul, la tine, se rezuma la bani?
Bogdan 28.06.2010@11:17
xray 28.06.2010@12:09
Sursa:
"http://www.onlinesport.ro/stiri/fotbal/fotbal-intern/Liga-1/Steaua/64621/Steaua-a-debutat-cu-o-victorie-in-era-Piturca.htm"
Steaua a debutat cu o victorie in era Piturca
Steaua a castigat meciul amical disputat duminica in cantonamentul din Austria, scor 2-0, impotriva cipriotilor de la APOEL Nicosia, datorita reusitelor lui Cristi Tanase si Romeo Surdu, ambele din repriza a doua.
La primul meci pe banca Stelei, Victor Piturca a trimis in teren inca din primul minut sase dintre cele opt achizitii facute in aceasta vara, optand pentru un sistem 4-1-4-1, in genul celui folosit de Spania la EURO 2008.
Echipa de start: Tatarusanu - Todorov, Abrudan, Gardos, Emeghara - Dorel Stoica - Nicolita, Pacurar, Radut, Tanase - B. Stancu.
Stelistii au acuzat din plin lipsa omogenitatii, dar cu toate acestea au incercat sa joace cat mai mult din prima, cu combinatii rapide pe spatii mici, urmate de schimbari de directie.
Cu o linie de mijloc din care au facut parte doar jucatori tehnici, stelistii au incercat sa detina controlul asupra partidei, insa cipriotii au ratat doua bune sanse de gol pe fondul unor greseli de sincronizare in defensiva. Tatarusanu a fost insa la post si a primit felicitari din partea lui Victor Piturca.
Pe durata primei reprize, stelistii au pus in pericol poarta cipriotilor o singura data, prin Bogdan Stancu, insa portarul lui APOEL a avut o interventie buna.
La pauza, Piturca, un car de nervi pe durata primei reprize, i-a trimis in teren pe Surdu si Toja in locul lui Stancu si Pacurar, iar imediat la reluare ros-albastrii au inscris.
In minutul 47, Banel si-a luat in serios rolul de capitan, a recuperat o minge in jumatatea adversa si a trimis rapid catre Tanase, care a deschis scorul cu un sut din 16 metri, in vinclu.
Stelistii au avut ceva emotii dupa deschiderea scorului, insa Tatarusanu a fost salvat de transversala la o lovitura de cap trimisa de Solari.
Introdus in teren in partea a doua in locul lui Stancu, Romeo Surdu a majorat diferenta in minutul 72, cu un lob peste portar, din pasa lui Dorel Stoica.
Steaua a castigat cu 2-0 si debuteaza cu o victorie in Era Victor Piturca. Urmatorul meci amical va fi peste trei zile, impotriva Viktoriei Plzen, in direct pe Onlinesport.ro.
Onlinesport
Bogdan 28.06.2010@12:45
Fane 28.06.2010@12:57
Bogdane,poti sa stai si`n cur si`n cap de multumit n-ai sa-i multumesti niciodata pe toti - tot se vor gasi cativa care sa-ti reproseze ceva.
xray 28.06.2010@12:57
Hai sa fim seriosi. Un copy/paste dureaza cateva secunde. Nu fac proces de intentie redactorilor, dar judecand dupa numarul postarilor lor, de aseara si acum, numai lipsa timpului liber nu poate fi invocata.
@Fane
Aici nu era vorba de un moft al cuiva, multumit sau nu, ci de imaginea site-ului al suporterilor stelisti. Sa se duca sa comenteze meciul la gsp sau sport.ro?
Sau off topic pe aici?
Evident, nu toti, doar cei interesati de echipa pro sau contra.
Bogdan 28.06.2010@13:00
Fane 28.06.2010@13:06
Aici nu era vorba de un moft al cuiva, multumit sau nu, ci de imaginea site-ului al suporterilor stelisti.
Am inteles perfect la ce te-ai referit si nu la mofturi faceam referire.
Ideea era ca in permanenta se vor gasi useri nemultumiti indiferent de articolele care apar pe site.
Stii cum este vorba...daca-i alba de ce nu-i neagra si vice-versa.
xray 28.06.2010@13:15
Pai si ce e rau in asta? Ar fi sfarsitul lumii daca am ajunge o masa amorfa de "yesmeni".
E bine ca este o diversitate de opinii si gusturi si se pot exprima liber pe acest site, cu Steaua in inima.
FCSB 47 28.06.2010@13:25
kingkapone 28.06.2010@13:33
y-jam 28.06.2010@14:08
PUTETI SA VA SUPARATI PE MINE....nici eu nu-l suport pe Becali...dar omul v-a zis ca daca nu-l mai vreti strangeti bani si cumparati Steaua. Daca nu...stati si rabdati. Macar daca omul tace poate om avea noroc cu transferurile astea noi.
Pai cum sa cumparam Steaua omule, de la o persoana ce nu a dat absolut nici un ban pentru achizitionarea ei? Deci atentie, nici macar un leu nu a dat dat George Becali pentru a achizitiona Steaua. El doar a facut niste imprumuturi clubului, si in baza acestor imprumuturi a luat Steaua... cu japca, cu interlopi pe post de badigarzi, si multe amenintari de falimentare a clubului.
Bogdan 28.06.2010@14:11
kingkapone 28.06.2010@14:50
Joga Bonito 28.06.2010@17:04
dalexandru20 28.06.2010@17:34
vlad 28.06.2010@18:01
Si asa se va sfarsi definitiv era Becali in Templu.
Veti vedea!
Doamne ajuta!
Robert Aeroth 28.06.2010@19:18
Nu te mai enerva ,Adrian. "Proiectul Piturca" este ultima zvacnire a Oierului Suprem. Gata! Drumul Oierului se va incheia odata cu "esecul Piturca". Speranta Ciobanului nu face decat doi bani. Desi el spera 16 milioane de euro. A imprumutat bani pentru a-l aduce pe marele antrenor Piturca dar va regreta amarnic ,probabil chiar la jumatatea campionatului. Cu siguranta va varsa lacrimi ,la propriu, in fata camerelor si va avea accese repetate de nebunie. El,a luat banii de la gura familiei lui de tantari,pentru ca niste derbedei sa-l injure "in casa lui",ca un neica-nimeni ca Gabi Oprea sa-i ceara o chirie enorma,ca nasul Hagi sa fie in spatele tuturor relelelor.
Si asa se va sfarsi definitiv era Becali in Templu.
Veti vedea!
Doamne ajuta!
sa iti dea Dumnezeu gura aurita
noname 28.06.2010@23:42
Respect si apreciez mult mai mult o parerea ca a lui "SSuporterSTEAUA" decat una ca a lui "sassulo", desi nu-s de acord cu niciuna.
Cat despre problema articolelor, astea sunt neajunsurile voluntariatului. Poti spune ce vrei, cand vrei... Cateodata se poate intampla sa nu zici nimic cand trebuie sau sa zici prea mult cand nu trebuie. Prefer totusi un asemenea format in locul unuia "capitalist": scrie ce trebuie, ca de-aia te platesc.
PS: numai un cretin poate confunda parerea unui user/redactor/comentariu/reclame de pe site cu parerea sau directia imprimate de conducerea site-ului... De asemenea cretini ne putem lipsi.
Daca nu va convine ce cititi pe site, aveti 2 variante: nu mai cititi sau va implicati activ in realizarea lui, daca va tin sinapsele.
axl astazi@05:30
PS: numai un cretin poate confunda parerea unui user/redactor/comentariu/reclame de pe site cu parerea sau directia imprimate de conducerea site-ului... De asemenea cretini ne putem lipsi.
Daca nu va convine ce cititi pe site, aveti 2 variante: nu mai cititi sau va implicati activ in realizarea lui, daca va tin sinapsele.
Ei, asta probabil e o exagerare datorata prea-multului entuziasm. Din punctul meu de vedere nu ne putem lipsi de niciun cretin, cu cat mai multi cu atat mai bine,mai ales ca-s cretinii nostri.
Si prima varianta e nitelus radicala, de multe ori m-am gasit pe mine nemultumit de ce citeam pe site, nu inseamna ca n-am mai citit.
Andreea 29.06.2010@09:43https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/