28-09-09 AltfelRatiune, calm echilibru – suna frumos nu?Dar eleganta, rafinament, clasa? Sau mai stiu comunicare, dialog, success? Bah ce stiu sa le zic, parca as vorbi din carti sau din filme cu happy end. Din pacate, aici nu suntem in filme sau in tratatele de comunicare, ci in realitate. O realitate care, atunci cand ne referim la Steaua “clubul nostru drag”, contine si anumite personaje in peisaj carora cuvintele de mai sus le sunt straine. Mai grav decat atat insa este ca, fiind constienti de acest lucru, cei mai toleranti au inceput sa condamne si ei mana aia de huligani, drogati si betivi (asta ca sa se simta si domnisoara CarminaStan bagata in seama). Adevarul este, probabil, undeva la mijloc, ca in toate cazurile, dar, analizand situatia, nu poti sa nu remarci ca poate si cei mai exaltati au solutii plauzibile. Unul din subiectele fierbinti ale discutiei este suspendarea terenului in cupele europene si cum s-ar putea produce acest lucru. Pe langa solutiile extreme de radicale – intrat pe teren, omorat oficiali,etc care ne vor aduce cu siguranta suspendarea dar si oprobiul public exista si solutia mai “timida” dar care va duce probabil la acelasi lucru daca vom fii recidivisti. Mesajele xenofobe sau rasiste la fel ca si scandarile sunt o cale sigura spre “succes”. Asta ca sa nu mai vorbim de eventualele simboluri naziste, etc care ar putea fii afisate si care conform cu noile norme UEFA ar aduce amenzi sau suspendari. Ideea este ca se poate, dar trebuie sa se vrea cu adevarat. Alt subiect fierbinte este ce sa se faca cu “cetatenii” care nu sustin peluzele si care il vor pe Jiji. Asta e un fel de scuza automata, mai nou. Frate, si noi astia mai toleranti am deveni mai radicali, dar ne trebuie sustinere, ca, vorba aia, sunt 20.000 de oameni la T2 care huiduie peluzele si trebuie sa schimbam perceptia. Pentru acestia din urma o sa le povestesc o intamplare traita aseara pe stadionul Tineretului din Brasov. Pentru ca nu aveam insemne cu Steaua pe noi, impreuna cu prietena si Carmina am ajuns in peluza brasoveana. (Ca o mica paranteza, cei din peluza lor au cantat TOT meciul si au incurajat “Steagul”). In peluza Stelei s-a intrat, s-a afisat bannerul, etc s-au inceput scandarile anti-Gigi primite initial cu ostilitate de fanii brasoveni, care au huiduit. Baietii din peluza Stelei insa nu s-au lasat “intimidati” si au continuat. Au aparut primele aplauze razlete (ce-i drept se vedea ca suntem si stelisti pe acolo), dar care au fost preluate incet incet de peluza brasoveana si nu atat de peluza, cat de tribuna, care dupa fiecare : Gigi Becali m…e raspundea cu YEEE si cu valuri! Dupa afisarea mesajului de la pauza, toata peluza brasoveana a aplaudat peluza Stelei si, din ce am vazut, si restul stadionului s-a raliat. Dar NU ce v-am povestit pana acum m-a frapat, ci faptul ca undeva in minutele 70-75 fanii BRASOVENI de la T2/T1 al lor au inceput strigarea: Pleaca din Ghencea, Becali pleaca din Ghencea ceea ce i-a insufletit din nou pe ai nostri. Si acum va intreb eu pe voi: daca pe niste unii de la Brasov i-au convins mana aia de “golani derbedei” ce ne/va retine sa ii “corupeti” si pe cei din T2/T1 la noi? NIMIC, va spun eu mai ales ca suntem si in T2/T1 destui “huligani betivi drogati”. Gasiti o modalitate, mutati membrii sa stea santinele in T2, nu stiu, nu sunt in masura sa propun eu solutii, DAR ceea ce stiu e ca se poate. Am vazut-o ieri cu ochii mei din peluza fanilor rivali. Ca incheiere, va propun urmatorul exercitiu: puneti-va in fata oglinzii si intrebati-va: Iubesc Steaua atat de mult incat sa incalc anumite principii morale? Sunt pregatit sa imi risc statutul “social” in actiuni “fara cap”? Beti o gura de apa, reflectati si mai puneti-va inca o data setul de intrebari. Ati terminat? Ok, atunci e cazul sa actionati in consecinta. P.S. Prin actiuni fara cap nu se intelege, omorat de oficiali, sarit gard,etc ci alte evenimente , poate nu de natura asa “violenta” dar care probabil vor prejudicia clubul. Miaus |
nu cedam!
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
|
Adrian 29.09.2009@15:20
Hohohoho...tinere, ce cuvinte mari pe tine. Da' hai sa iti raspund la obiect, sa nu ne mai lungim:
1.Eu nu am inceput sa tin cu Steaua datorita istoriei, rezultatelor, palmaresului sau a culorilor(care recunosc ca imi plac). Eu tin cu Steaua datorita faptului ca e echipa ARMATEI! E un lucru mai neobisnuit, stiu, mai rar in ziua de azi, dar de aia tin eu cu aceasta echipa.
Nu datorita istoriei, nu datorita palmaresului, nu datorita jucatorilor care au trecut pe aici.
DOAR PENTRU CA E ECHIPA ARMATEI!
Din acelasi motiv sunt stelist si la Rugby, Basket, Handbal, Hochei sau alte sporturi care se practica in cadrul Clubului Sportiv Steaua.
Daca intrebi oameni de pe aici, vei vedea ca sunt stelisti doar in ceea ce priveste echipa de fotbal. O MARE RUSINE!
E o parere personala dar sa trecem peste.
2.Cand becalii a ajuns in Ghencea eu nu stiam nimic despre el, nu stiam ce ii poate capul si niciodata nu mi-as fi imaginat ca se va ajunge in rahatul in care suntem acum. Daca stiam, sa fii sigur ca as fi protestat. In rest sunt anti becalii din 2005. Si, cand am putut, mi-am facut partea(si pot demonstra).
3.Dar tu de ce nu ai incurajat echipa?
Daca tu nu incurajezi echipa, de ce pretinzi sa o faca altii? Ca doar tu esti un "stelist mai vechi". Tu ai vazut pe Tudorel, Balint sau Lacatus, de ce nu ai incurajat echipa?
De ce nu ti-ai luat tu bilet in sectorul stelist ca sa dai tonul la incurajatul echipei?
Ti-era rusine?
4.Tu esti un nimeni si nu poti sa sacrifici blazonul european al Stelei. Nimeni nu poate sa faca rau Stelei. Doar Steaua(si aici ma refer la cei care actioneaza acum in club). Pot suporterii sa se dea peste cap, sa invadeze o tara sau sa sacrifice virgine zeilor pagani, ca o suspendare de cativa ani din competitiile europene e fix 0 si nu afecteaza cu absolut nimic istoria unui club.
Heysel? Cat de des se vorbeste despre asta?
Tine asta de istoria lui Liverpool?
Nu. Heysel tine de violenta dintre suporteri. Atat.
Nu are nici o legatura cu performantele echipei Liverpool.
Numele lui Juve va ramane pe veci patat? Serios?
Pai cine isi mai aduce aminte acum, dupa 2 ani, ca Juve a fost in B? Cine isi mai aduce aminte ca aia au facut blaturi?
Nimeni frate. Nimeni. De ce? Pentru ca Juve s-a autodepasit. A cazut si s-a ridicat si a ajuns din nou acolo sus, fara ajutoare si fara smecherii, demonstrand lumii ca un hot ca Moggi e prea mic ca sa faca un impact in titanul numit Juventus.
Povestile pe care ni le spui tu sunt toate frumoase si pozitive si sa i le spui unui copil de 2 ani, pe care nu vrei sa il supui inca perversitatilor din lumea asta.
Daca nu scapam de becalii, adio Steaua.
Singurul loc unde il doare e bugetul. In momentul cand Steaua va deveni o gaura si nu o sursa de venit, atunci o sa plece. Pana atunci...
Da' tu continua sa protestezi civilizat, acasa, in fata televizorului, cu batista alba intr-o mana si seminta in cealalta.
Stau acum si ma gandesc. Poate nu esti rau intentionat. Poate esti doar prost. Poate esti atat de redus mintal incat nu reusesti sa vezi situatia in care se afla echipa acum. Si asta nu e o jignire. Pur si simplu exista pe lumea asta oameni care nu reusesc sa gandeasca cum trebuie. Aia traiesc in alta lume, o lume a lor.
Toate bune si frumoase dar lumea in care traim noi nu seamana nici macar 1% cu cea despre care vorbesti tu.
Pe becalii il doare fix in gaura curului de protestele pasnice si de proteste in general. Atat timp cat vine banul, poate sa protesteze lumea cat vrea.
Caile bune pentru Steaua sunt doar una: becalii afara din Ghencea.
Restul sunt povesti. Si cica eu sunt imatur...
Azazello 29.09.2009@16:12
@Adrian, in conceptia ta toti cei care nu gandesc ca tine, sunt ori prosti ori nu gandesc cum trebuie. Aici e greseala. Daca ar fi sa aplic si eu aceeasi logica atunci "prostul" sau "redusul mintal" esti tu! Si asta nu e o jignire. E doar cealalta perspectiva.
Ei bine, ceea ce TU trebuie sa stii e ca societatea umana s-a dezvoltat tocmai prin diversitate si prin gandirea ramificata. Opinia unica si partizanii ei produc doar dezastre chiar daca, sa persupunem prin absurd, ca pleaca de la intentii bune. Din pacate cel mai bun exemplu pe care il avem acum e Steaua patronata de Becali... Iar tu vrei ca toti sa gandim ca tine.
Fa in continuare ce crezi ca este mai bine! Te-am oprit eu de la asta? Intra in teren! Scrie mesaje rasiste. Loveste un adversar. Nu te voi judeca eu, te vor judeca toti stelistii din lumea asta. Si atunci vom vedea cine are sau nu dreptate, de parca asta ar mai conta in vreun fel, in lumea asta perversa de care vorbesti. Halal noutate!
Vei continua sa reprezinti bine Romania, unde violenta este privita adesea drept cel mai bun mijloc de lupta. Si nu merg mai departe de sfarsitul deceniului opt cand in fostele state comuniste aveau loc revolutii de catifea iar la noi curgea sange. Se cereau masuri radicale pentru un viitor mai bun.Iata-ne in acel viitor mai bun, deloc schimbati. Sangvini si irationali pana in maduva oaselor in timp ce altii mai putin insetati de violenta ne depasesc net ca cam toate capitolele.
Ma gandeam sa-ti mai raspund din nou punctual, pe punctele atinse, dar vorba ta: ne lungim. Si sincer nu-mi face nicio placere si am convingerea ca sentimentul e reciproc.
Adrian 29.09.2009@16:54
In conceptia mea, toti cei care nu sunt dispusi sa faca orice pentru a scapa Steaua de becalii nu sunt stelisti. In conceptia mea, cei care cred ca becalii o sa plece doar pentru ca e rugat sunt prosti.
Ca sa ma faci pe mine "prost" si "redus mintal" trebuie intai sa demonstrezi ca vorbesc prostii. Trebuie sa demonstrezi ca becalii o sa plece de la echipa doar prin simplul fapt ca oamenii nu fac nimic.
Degeaba incerci tu sa te dai civilizat si pacifist. Nu traim intr-o lume in care domneste pacea si Dumnezeu stie ca nici nu e asa de civilizata cum se pretinde.
Stelistii adevarati vor fi alaturi de echipa si daca ea nu joaca in cupele europene. Tu nu.
Stelistii adevarati vor fi alaturi de echipa si daca ea joaca in b sau c sau d. Tu nu.
Stelistii adevarati vor fi intotdeauna in peluza alaturi de cei ca ei, nu intre alti suporteri, ascunzandu-se rusinati, ca tine.
Stelisti adevarati se vor bucura cand becalii va disparea din viata echipei. Tu, cu siguranta, nu.
Care e scopul tau pe acest site?
Asta vreau sa stiu eu.
Pana acum ai fost doar impotriva alungarii lui becalii. Cnad nu era vorba de proteste, erai cu el. Acum ca sunt proteste, tu indemni la pace si proteste care nu dau rezultate.
Du-te bai frate de aici si lasa-ne in pace.
Nu avem nevoie de oameni ca tine.
Azazello 29.09.2009@17:08
prietene, aici sunt si aici voi ramane, asta daca nu cumva vei abuza tu in vreun fel de vreo "calitate" oficiala pe care o ai pe site. Din pacate din nou ai fost neatent si ai citit in diagonala. Eu nu te-am facut prost si redus mintal.Eu doar am demonstrat si existenta unei alte variante, ca raspuns la aluziile tale. Daca sari ca ars inseamna ca te simti, iar aici nu mai e vina mea.
Iar in ceea ce priveste suspendarea din cupe, iar nu ai fost capabil sa sesizezi o nuanta. Eu am spus ca nu sunt de acord cu miscarile care ar duce la asta si nu ca nu voi ramane alaturi de echipa in eventualitatea in care (Doamne fereste !) niste dezaxati vor considera ca este bine sa recurga la astfel de masuri.
Te asigur va voi ramane alaturi de Steaua in orice conditii, fie ca-ti place tie sau nu. Clar?
Lari 29.09.2009@17:19
Te asigur eu ca Azazello va fi alaturi de Steaua indiferent de Liga in care va evolua.
Cu tot respectul fata de toata lumea, haideti sa nu ne mai catalogam unii pe altii in toate felurile daca (nu) suntem de acord cu anumite tactici de razboi/protest contra dobitocului.
Este esential sa ramanem uniti macar noi, cei care avem ferma convingere ca Gigel e sobolanu' din toata afacerea. Nu de alta, dar e plin de frigigishti in tara asta si doar ei vor avea de castigat daca noi ne tziganim intre noi.
Adrian 29.09.2009@19:38
Arata-mi si mie. Arata-ne noua varianta ta de a scapa de becalii. Te rog frumos.
Vrem sa auzim.(te asigur ca nu sunt singurul)
Vrem sa auzim propunerea marelui azzazelo de a scapa de cioban.
Tu vei ramane alaturi de Steaua atat timp cat o vei putea vedea la televizor. Atat. Asa ca nu mai baga bullshituri ca nu are rost.
Si inca ceva. De ce sunt dezaxati cei care vor sa faca bine Stelei si sa o scape de cioban? Pentru ca nu vei mai putea tu sa vezi pe Steaua cum face act de prezenta prin competitiile europene? De aia sunt dezaxati oamenii aia?
Mai scuteste-ma cu afectarea palmaresului si alte prostii. Ca astea nu merg.
Lari
Vezi ca, pana acum o luna, Azazelo era si el purtator de tricou cu "free Gigi".
Lari 29.09.2009@19:45
Imi pun gatu' la bataie ca nici nu s-a pus problema de asa ceva. Nu stiu la ce faci referire, dar eu ma autopropun pentru ban timp de 10 ani de pe acest site daca Azazello a sustinut vreodata ca Gigel nu trebuie sa plece de la Steaua.
Miaus 29.09.2009@20:12
Hai cu datele alea ca vreau sa il vad pe Lari banat 10 ani de pe site. Pe hahalera asta:))
mad79 29.09.2009@20:14
am ai spus asta:stii unde il doare pe Becali?la familie,la bani si la lipsa laudatorilor din preajma lui.ai vazut cine era cu Becali la nunta?aceea formeaza parte a molimii din jurul ciobanului.prin ei se poate transmite un mesaj,dur,oierului,ca altfel mi-e teama ca Steaua va fi vesnic purtatuarea virusuluiB,numit Becali!!!!
Adrian 29.09.2009@20:42
Rusine. Rusine pentru cei care se bucura. Nu aveti minte...Steaua nu sunteti voi.
Si mai subliniez ceva. Aici e vorba de competente. Nu trebuie sa fie omul stelist. Trebuie sa fie profesionist. MM a fost la un pas de Rapid, a ajuns la Steaua - coincidenta face sa fie stelist - dar asta nu-l impiedica acum sa fie profesionist la Urziceni. Asa cum Dinu Gheorghe este profesionist la Brasov.
Desi mi-e foarte antipatic prin trecutul lui visiniu cred ca ar fi un profesionist si in Ghencea.
P.S Ganditi-va de exemplu ca Boloni s-ar duce in Groapa. Ar pierde el respectul vostru? Pe al meu sigur nu.
QUOTE (Florin Cojoc @ Mar 18 2009, 10:54 AM) *
cand o sa intelegi ca nu vrem plecarea lui Becali din cauza rezultatelor ci pentru ca distruge Spiritul Stelist?
Becali este deja de multa vreme la Steaua! De cand distruge el spiritul stelist? Doar de un an si jumatete incoace ? Eu as zice ca ar fi trebuie sa ne dam seama de asta de la bun inceput, nu acum, dand apa la moara celor care au pornit cea mai ampla campanie de distrugere a Stelei din istorie. Nu distrugea Becali spiritul stelist cand, calare pe limuzina, era aclamat de suporteri dupa rezultatele din UEFA ? Cand peluza il apaluda ?
Nu-mi amintesc sa fi invocat spiritul stelist cineva pe aici in 2006 de exemplu ! Asta vreau sa subliniez eu. Care e conjunctura si ce factori au dus suporterii sa invoce doar ACUM acest spirit ? Pentru ca Becali era acelasi ignorant si profitor si inainte.
Te intreb si eu ceva: Crezi ca injuraturile, violenta fac cinste spiritului stelist ? Din contra, ne apropie si mai mult de cel pe care il contestam.
Acest mesaj a fost editat de Azazello: Mar 18 2009, 03:45 PM
Nu sunt de acord cu mesajul de fond al acestui comunicat. Induce ideea ca doar cei care protesteaza impotriva lui Becali sunt stelisti. NIMIC mai fals. Stelismul nu se reduce la 3000 de oameni din peluza sau la membri AISS. Exista multi suporteri care ignora factorul finantator in aceasta situatie, exista si cei care-l sustin. De ce nu ar fi ei la fel de stelisti ? Pentru simplul fapt ca nu impartasesc aceeasi opinie? Oare o asemenea atitudine nu inseamna apropierea de dictatura ?
Conflictul acesta nu are nimic bun in el. Ne autodistrugem spre savoarea multora...
De ce va este atat de greu sa fiti alaturi de echipa, alaturi de jucatori, de Lacatus ? Ne-au cerut-o in nenumarate randuri in ultima vreme...
Acest mesaj a fost editat de Azazello: Apr 7 2009, 11:22 AM
"Valentin B?doi este �n mod cert cel mai controversat transfer din ultimii ani" spui tu... Ok , dar atunci ar trebui sa mentionezi ca din cei trei jucatori noi veniti este si cel mai valoros. Cat despre plecarile lui Thereau si Elton, e bine sa ne rezumam la stadiul de zvon deocamdata, pentru ca inca nu se stie nimic cu certitudine. Eu unul sper ca francezul sa ramana si chiar si micutul brazilian, cu conditia sa nu fie un factor de conflict intre echipa (si ma refer aici la tot de la jucatori la antrenori, mangeri si patron ) si suporteri.
Spre Champions League !
Am pus doar astea. Dar sunt mai multe. De aici putem vedea ca i-a luat apararea lui becalii, ca e impotriva protestelor, ca e suporter interesat mai mult de rezultat, etc.
Si mai sunt multe de luat dar nu mai am rabdare.
Ultimele nu le-am mai putut da cu link, nu stiu de ce. Dar sunt ale lui, pot dovedi cu printscreen.
p.s. Lari sa nu iti dai ban.
redblue71 29.09.2009@20:43
Apropo de prosti si redusi mintali...poti sa-mi raspunzi la cateva intrebari?
Daca ai 40 milioane Euro si poti sa cumperi un club, te bagi sa cumperi Steaua? Si daca da, te bagi la un club suspendat din cupele europene (pentru rasism cum propuneai in alt articol) pentru x ani? Nu cumva vrei sa inlocuiesti o dictatura a ciobanului cu una anarhica a suporterilor de teapa ta?
Iti spun sigur ca daca ai avea banii necesari, te-ai gandi de 10 ori (chiar daca ai fi 100% stelist) sa cumperi un club unde suporterii pot decid sa te ingroape (sau nu) doar ca "asa vrea muschiu' lor de geniali"!
Daca te gandesti un pic si la viitorul Stelei post_cioban, solutiile sunt cu totul altele, dar se pare ca nu vrei sa le accepti macar ca subiect de discutie, ca, deh, tu nu esti decat un alt geniu pe care noi retardatii nu il putem intelege!
Din punctul asta de vedere nu esti prea departe de caracterul gibonului pe care il contesti (cine nu gandeste ca mine e bagabont, drogat, betiv sau retardat, prost, etc)......
Bine, tu in alt comentariu ai zis ca mai bine se desfinteaza Steaua, asa ca, nici nu ar trebui sa mai incerc sa te inteleg (poate pentru ca sunt retardat....mai sti?), pe tine MARE GENIU (poate tu esti lunetistu din filmu cu Hitler si eu ma enervez degeaba....).
Adrian 29.09.2009@20:52
1.Da. Ma bag. Ma bag pentru ca Steaua e un nume prea puternic si, daca sunt un afacerist serios, o sa am plan pe termen lung, nu o sa incerc sa scot profit pe termen scurt ca o nevastuica sau ca becalii.
Problema e ca unii dintre voi il confunda pe becalii cu un conducator de club si credeti ca ceea ce face el e normal.
O anarhie a suporterilor ar fi cel mai bun lucru pentru Steaua.
Clubul ar fi scos la bursa, toata lumea ar putea sa cumpere actiuni, ar fi condus de oameni profesionisti, care stiu ce fac, nu de antrenori adusi in functie de marimea sufletului sau de nepoti.
2. Daca as avea banii aia, nu m-as baga. Daca as avea 100 de milioane sau macar 60, ca sa imi ramana cativa sa pot tine pe linia de plutire clubul macar un an, m-as baga.
Repet, cu o conducere competenta sponsorii vin, actiunile se vand, apare si performanta.
Dar voua va e frica. Voi, la fel ca becalii, nu puteti gandi pe termen lung. Pentru voi termen lung inseamna pana la sfarsitul campionatului. De aia ati uitat asa de repede ce s-a intamplat anul trecut sau cu un an inainte.
Si da, mai bine dau eu foc Stelei si dispare acum decat sa o mai vad umilita de becalii si de suporterii de rezultat ca voi.
Voi nu puteti trai fara Steaua. Voi trebuie neaparat sa vedeti echipa la televizor. Daca se poate in CL, e perfect.
Sunt curios cati dintre cei care indeamna la pace si la proteste linistite au urmarut meciul de azi al BC Steaua. Sau cati s-au uitat la finala pierduta de echipa de rugby in weekendul trecut.
Bag mana in foc ca nu voi, cei care postati aici.
Steaua nu inseamna doar echipa de fotbal. Dar nu aveti voi de unde sa stiti asta.
Lari 29.09.2009@21:45
Nu am de ce, pentru ca el zice niste chestii perfect adevarate in acest paragraf, de exemplu:
Si nu-mi spune ca peluza nu l-a aplaudat niciodata. Eu personal am fost socat 3 zile in urma cu multi ani, la un meci de Cupa la Ploiesti (incheiat 1-1, in tur batusem cu 4-0) cand Gigel a trecut prin fata peluzei noastre sa se duca nu stiu unde sa vada meciul, iar Jean tipa la noi sa-i scandam numele...
Inca nu mi-ai aratat unde zice el ca Gigel e bun pentru Steaua...
Azazello are o problema in chesitunea "sustinerii echipei", de exemplu.
Nici eu nu sunt pe deplin de acord cu ce spune el, insa GARANTAT nu este un becalist. Nici in mentalitate, nici in Stelism.
Nu voi judeca oamenii, in acest razboi, dupa parerile referitoare la modalitatile de purtare al acestui razboi. Ii voi judeca doar in functie de parerea lor despre jeg.
Andreea 01.10.2009@15:33