21-04-10
Steaua, distrusă din interiorDe mult timp, Steaua n-a mai arătat atât de rău. Ca joc, ca organizare, ca imagine, ca relaţie cu fanii. Să le luăm pe rând!Jocul nu merge din cauza lipsei unei politici clare de transferuri. Au plecat fundaşi valoroşi - Ogăraru, Rădoi, Goian, Ghionea -, în locul cărora s-au adus fotbalişti ieftini, liberi de contract – Tudose, Parpas, Jelev, Tall -, care nu pot evolua la un nivel foarte înalt. Jocul Stelei e haotic, inconstant şi mincinos, la fel ca declaraţiile aiuritoare ale patronului. Steaua se comportă în teren precum Becali la televizor. În minutul 10 zice una, în minutul 20 îşi retrage cuvintele, iar până la pauză nimeni nu mai înţelege nimic. Organizarea clubului e făcută tot pe fugă, ca la oi. Dai o bâtă în dreapta, una în stânga, una în baltă, fluieri de câteva ori, iar oile merg într-o anumită direcţie, nu neapărat cea corectă. Patronul Stelei n-a ştiut să-şi atragă oamenii de care are nevoie pentru performanţă şi, când i-a atras, pe mulţi i-a distrus, i-a jignit şi i-a alungat. Imaginea clubului e catastrofală. Degeaba se chinuiesc băieţii care lucrează la marketing. Sunt ca nişte temerari cu mâinile goale care se luptă cu monştri creaţi din interior. Steaua se confundă cu Becali, de fapt Steaua de acum e FC Becali, o gargară verbală interminabilă, un hohot de râs nesfârşit, o înşiruire de paradoxuri şi de invenţii groteşti. Relaţia cu fanii nu există! De la 20.000-25.000 de oameni care veneau la meciurile importante, s-a ajuns la cifre incredibile, de 3.000-4.000. Cea mai iubită echipă din România şi-a pierdut identitatea. Cei care încă mai vin se crucesc la fiecare meci: „Oare unde ne aflăm? Aici nu e Ghencea! Aici nu e Steaua!” Dar care ar fi rezolvarea? Există o rezolvare? Poate fi Piţurcă omul care să strângă din nou sub aceleaşi culori jucători – conducători – suporteri? Greu de crezut. Greu de făcut. Florin Caramavrov pentru prosport. FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pariurihttps://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
nu cedam!
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Felicitarihttps://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Tricouri
Cantece
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
',WIDTH,100);" onMouseOut = "return nd();" href="https://www.fcsteaua.ro/felicitari/steaua--11256--Steaua-Ujpest.html">
https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
1
',WIDTH,50);" onMouseOut="return nd();" href="https://www.fcsteaua.ro/index/section/galleries/mode/viewPicture/picture/15684/1"> https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
KOVACS II, PISTI IPe ce piste o fi ajuns antrenor la Ajax Pişti Kovasc va rămâne un mister, fiindcă chiar Mister n-a fost dispus să ni-l dezvăluie. Ţinuta-i superelegantă, comportamentul de occidental parcă n�HALAGIANSe dorea un HALA GIANT(Hala Giganticul), dar, oricât s-a străduit, n-a reuşit a fi decât un antrenor mai mare decât fotbalistul cu acelaşi nume. Extrem de sever, folosind doar câteva principii |
Juggernaut 21.04.2010@00:23
Doctoras 21.04.2010@00:29
LanDSharK 21.04.2010@00:32
Sunteti niste jeguri. Nu am destule invective sa va cataloghez pe voi ca persoane sau ca "jurnalisti"!
Daca nu veti inceta sa-l bagati in seama NON-STOP ( idiotilor!!!!! ) va veti lovi tot timpul de o echipa care " se confunda cu Becali, de fapt Steaua de acum e FC Becali, o gargara verbala interminabila, un hohot de r�s nesf�r%u015Fit, o �n%u015Firuire de paradoxuri %u015Fi de inven%u0163ii grote%u015Fti. "
PLEACA!!!
ovidiubt 21.04.2010@00:54
Ma pis pe tine "jurnalist" de rahat. azi il injuri pe Becali si-mi zici ca a transformat FC Steaua Bucuresti, cel mai titrat club din Romania, in FC Becali iar maine e in direct la emisiunile voastre "de sport" imbarligandu-l sa mai scoata o "aroganta" ca sa aveti cu ce intretine "pulimea" care scuipa samanta si ragaie salamu pe tricou.
Sunteti niste jeguri. Nu am destule invective sa va cataloghez pe voi ca persoane sau ca "jurnalisti"!
Daca nu veti inceta sa-l bagati in seama NON-STOP ( idiotilor!!!!! ) va veti lovi tot timpul de o echipa care " se confunda cu Becali, de fapt Steaua de acum e FC Becali, o gargara verbala interminabila, un hohot de r�s nesf�r%u015Fit, o �n%u015Firuire de paradoxuri %u015Fi de inven%u0163ii grote%u015Fti. "
PLEACA!!!
perfecta dreptate ai...ciobanul e creatia lor.asa ca sa nu o mai dea cotita cu articole de astea de fatada si cand e ala in direct(de fapt e vreodata sa nu fie?) le curg balele la toate behaiturile infectului.SA VA FIE RUSINE.
Pitzi_86 21.04.2010@03:58
Rezolvarea iese printr-o teava cu o viteza de CCA 4-500 metri pe secunda si face o gaura considerabila in ceva gol.....Oare am uitat cu totii "Piti,lasa-ne!!!" ???...cum sa fie el solutia?....vinde,pleaca,MORI !!!
buba noastra e ciobanul, nu Piturca, am strigat si Oli lasa-ne sau Oli Oli, Steaua nu e Poli si la al doilea mandat ne-a dus in semifinale de cupa europeana. deci iese din problema faza cu Piturca, pe langa asta, omul e mana de fier, e antrenor, nimeni nu poate sa conteste asta si pe deasupra e stelist pur-sange. aici noi avem o singura problema, ciobanul, hai sa ramanem la asta.
ssinpadureacualune 21.04.2010@06:52
Tupac Amaru 21.04.2010@08:06
Cele mai abjecte persoane - Becali, Dragomir, Sandu, Iancu, Borcea - pot fi intalnite zilnic in mass media (poate mai putin la radio).
Deci, concluzionand: nenorocirea unora (Steaua cu tot ceea ce inseamna acest fost club faimos) inseamna fericirea altora (gunoaiele de presa).
Si nu mai faceti pe afectatii cand, de fapt, jubilati!
PS In totalitate de acord cu cei ce au postat inaintea mea.
manole44 21.04.2010@09:46
danidanidani 21.04.2010@10:04
Robert Aeroth 21.04.2010@10:22
CazMaz 21.04.2010@10:29
LDS 21.04.2010@11:18
Ma pis pe tine "jurnalist" de rahat. azi il injuri pe Becali si-mi zici ca a transformat FC Steaua Bucuresti, cel mai titrat club din Romania, in FC Becali iar maine e in direct la emisiunile voastre "de sport" imbarligandu-l sa mai scoata o "aroganta" ca sa aveti cu ce intretine "pulimea" care scuipa samanta si ragaie salamu pe tricou.
Sunteti niste jeguri. Nu am destule invective sa va cataloghez pe voi ca persoane sau ca "jurnalisti"!
Daca nu veti inceta sa-l bagati in seama NON-STOP ( idiotilor!!!!! ) va veti lovi tot timpul de o echipa care " se confunda cu Becali, de fapt Steaua de acum e FC Becali, o gargara verbala interminabila, un hohot de râs nesfâr%u015Fit, o in%u015Firuire de paradoxuri %u015Fi de inven%u0163ii grote%u015Fti. "
PLEACA!!!
perfecta dreptate ai...ciobanul e creatia lor.asa ca sa nu o mai dea cotita cu articole de astea de fatada si cand e ala in direct(de fapt e vreodata sa nu fie?) le curg balele la toate behaiturile infectului.SA VA FIE RUSINE.
Ciobanul e, in primul rand, "creatia" noastra, nu "creatia" lor. E rezultatul complicitatii noastre, a majoritatii, a celor care au vazut la inceput in Gigi Becali, un "simpatic", un frumos nebun idealist. E usor acum sa dam vina pe "jurnalisti", care au si ei, indiscutabil, partea lor de vina, dar cauzele profunde trebuiesc cautate in constiinta fiecarui suporter al Stelei, mai ales in constiintele celor care populeaza tribunele din Ghencea.
Habar n-am ce hram poarta acest Caramavrov, probabil, daca as cauta prin arhiva sa, as gasi articole care sa se bata fix cap in cap cu acesta. Dar asta e irelevant. In Romania nu avem oameni care pot forma sau influenta opinii, in afara de manelisti si de acei prezentatori de concursuri televizate gen "bingo", personaje de teapa lui Florin Calinescu, Tociu si Palade. Ipochimeni croiti pe acelasi calapod, precum Gigi Becali. Bufoni care arunca cu valatuci de bani in stanga si-n dreapta, iar cine are banu', cine imparte banu' prostimii, comanda si muzica. Asta e adevarul in Romania, iar inca n-am vazut ce e mai rau...
svSteaua 21.04.2010@11:20
Daca tot suntem la capitolul asta ma intreb de ce nu mergem cu totii dupa meciul cu Timisoara la cioban acasa si sa aruncam cu scandari daca se poate in iglu si cu vopsea de macara in ciobanomobil? Asta pentru ca nu-l afecteaza nimic la stadion. Acasa ar fi vulnerabil. L-ar certa ta-su in vis...
THE RADICAL 21.04.2010@12:25
Ciobanul e creatia noastra in masura in care Hitler sau Ceasca sunt creatia popoarelor din care proveneau. Ambii au luat ochii la inceput, infaptuind ceva concret sau populist, dar care dadea bine. E de acuzat poporul german ca l-a iubit la inceput pe Fhurer dupa ce saltatse tara ? Nu cred. In plus, Becali n-a fost adulat in Ghencea (vezi procentul la alegeri in 2004) precum Copos in ghiulesti, sa zicem , unde s-au creat imnuri ca " George Copos asta esti/Berlusconi din ghiulesti..." sau bannere cu influenta divina " Exista un D-zeu...Copos si Lucescu". La Steaua, patronul a n-a fost ovationat de mase prin scandari, ci doar simpatizat de multi (altora ramanandu-le de la inceput indiferent) tocmai pentru raza de lumina adusa dupa perioada de infern paunescian.
Asadar, m-am saturat de acuza "da' voi l-ati creat! " adusa poporului stelist, de parca atitudinea noastra de convietuire normala din perioada 2003-2006 este cauza raului prezent. Stelistii n-au fost lasi si duplicitari atunci, ci acum sunt de tot dispretul, cand nu misca un deget pentru distrugerea cancerului cancerului desi nu mai e nimic de lamurit ca altele ar fi cauzele dezastrului.
Ma asteptam insa si de la tine LDS, dar si de la altii cu pretentii, sa bateti mai multa moneda pe urmatoarea realitate mai mult decat evidenta : cand la Steaua lucrurile functionau cat de cat normal, aceasta pecingine sociala numita presa sportiva il mitralia pe cioban in fiecare secunda : ca e nazist, ca e evazionist, ca ii spurca pe "colegii de breasla", etc. Acum, cand aceste lucruri chiar sunt evidente (pentru ca repet, Becali a evoluat vertiginos inspre dementa), deontologi precum geambasu sau naum se fac ca cu observa, ba il feleaza cu gratia unei starlete porno.
Din punctul meu de vedere, explicatia e extrem de simpla : pentru ei, acum Steaua este exact ce trebuie, spre deosebire de acum 4 ani cand decebal radulescu lua calmante dupa ce eliminam Valencia (cunosc detalii)
MiKhaEl 21.04.2010@12:49
Johnny1234 21.04.2010@13:10
Din pacate la marketing nu sunt niste temerari cu mainile goale, ci niste spagari care ar trebui sa fie cu mainile legate. MARKETING Steaua=SPAGA=INTERES=PRODUSE DE SLABA CALITATE
ovidiubt 21.04.2010@15:14
au dreptate si LDS si THE RADICAL...acum haideti sa vedem ce se poate face.Cu proteste pasnice am incercat,haideti sa trecem la altceva.Eu am propus un miting amplu si mult mai dur decat ultimul...Spuneti si voi propuneri altfel ramanem doar cu literatura pe acest site.MA BAG LA ORICE
stelist para siempre 21.04.2010@15:20
se cauta lunetist profesionist!
tavyto 21.04.2010@15:25
blackyank 21.04.2010@15:42
nea piti salveaza echipaaaaaa!!!!!! ))))))
apoi pleaca si tu
blackyank 21.04.2010@15:59
mikutu 21.04.2010@16:13
yup , ai pus punctul pe ''i'' , referitor la partea noastra de vina privind ''creatia'' ! extraordinara remarca privitor la atitudinea media, vis-a-vis de cioban , diferita in perioadele 2003-2006 vs. 2006-prezent ! un lucru ce trebuia spus , dar care , din pacate , apare in premiera ( dupa stiinta mea ) !
bravo !
LDS 21.04.2010@16:41
Ciobanul e creatia noastra in masura in care Hitler sau Ceasca sunt creatia popoarelor din care proveneau. Ambii au luat ochii la inceput, infaptuind ceva concret sau populist, dar care dadea bine. E de acuzat poporul german ca l-a iubit la inceput pe Fhurer dupa ce saltatse tara ? Nu cred. In plus, Becali n-a fost adulat in Ghencea (vezi procentul la alegeri in 2004) precum Copos in ghiulesti, sa zicem , unde s-au creat imnuri ca " George Copos asta esti/Berlusconi din ghiulesti..." sau bannere cu influenta divina " Exista un D-zeu...Copos si Lucescu". La Steaua, patronul a n-a fost ovationat de mase prin scandari, ci doar simpatizat de multi (altora ramanandu-le de la inceput indiferent) tocmai pentru raza de lumina adusa dupa perioada de infern paunescian.
Asadar, m-am saturat de acuza "da' voi l-ati creat! " adusa poporului stelist, de parca atitudinea noastra de convietuire normala din perioada 2003-2006 este cauza raului prezent. Stelistii n-au fost lasi si duplicitari atunci, ci acum sunt de tot dispretul, cand nu misca un deget pentru distrugerea cancerului cancerului desi nu mai e nimic de lamurit ca altele ar fi cauzele dezastrului.
In primul rand Hitler si "Ceasca" nu pot sta pe acelasi calapod. Daca Hitler a fost ales de popor, a fost adulat de mase, "Ceasca" a aparut dintr-o vicisitudine a istoriei, in speta, Romania nu era in masura "sa-si aleaga" conducatorii, asa cum nu e nici in ziua de astazi, dar nu are rost sa extrapolez rationamentul discutiei catre aceasta tema...
Asadar, exemplul lui Becali s-ar plia mai degraba pe cel al lui Hitler. Ai dreptate cand spui ca poporul german nu e de acuzat pentru ca la inceput l-a iubit pe Fhurer. Punctezi foarte bine facand paralela intre felul in care Fhurer-ul si Oier-ul "au saltat", fiecare la nivelul lui, ceea ce le-a fost harazit fiecaruia sa pastoreasca. Insa, atat poporul german cat si poporul stelist sunt de acuzat pentru ca nu au fost in stare sa se intoarca din drum, pentru ca au mers pana la capat, pana la distrugerea totala, fiecare alaturi de nebunul sau. Poporul german nu mai poate fi acuzat, pentru ca a platit aceasta greseala, prin distrugerea totala a tarii si a unei mari parti din patrimoniul culturtal, ca sa nu mai vorbim de milioanele de morti si despre cei patruzeci si cinci de ani de umilinta care au urmat. Tare ma tem ca si Steaua va trece printr-o astfel de experienta, la nivelul ei, fireste. Va veni si pentru noi "ziua scadentei" cand vom fi nevoiti sa platim, cu varf si-ndesat, pretul ignorantei noastre.
Ar mai fi un aspect aici, in sensul in care as cataloga ca fiind irelevante comparatiile intre Steaua si clubul salubritatii, recte, clubul sifoanelor, lichelelor si al tinichelelor facute la apelul de seara. E de inteles, intrucatva, pentru voi, cei care v-ati nascut si traiti in Bucuresti, sa va comparati cu acestia, pentru ca, inevitabil, luati contact cu ei, ati avut de suferit de pe urma acestora in masura in care si voi, la randul vostru, le-ati provocat suferinta. De asta "marele derby" (marele fas, in opinia mea) este Steaua - Dinamo, Steaua - Rapid provoaca, la randul sau, pasiuni si mize de salon, iar aici se scapa din vedere un aspect esential, acea particularitate care separa pe Steaua de aceste cluburi - primate, in aceeasi masura in care un om normal se separa, irevocabil, de maimute.
Steaua are un pedigree superior, Steaua a fost regina Europei, a reprezentat Europa in finala de la Tokio, Steaua nu trebuie sa se compare decat cu cei asemeni ei, nu cu viermii. Haideti sa comparam pe Steaua cu invinsa noastra, Bracelona, nu numai pentru ca ne face bine la blazon, ci, mai ales, pentru a realiza halul fara de hal in care am ajuns ! Asta m-a facut pe mine, un provincial din fundu' Moldovei, sa iubesc Steaua, sa achiesez la aceste valori, sa admir si sa ma infior la ceea ce inseamna spiritul grandios al acestui club, total nespecific acestui neam de traistari.
De asta eu sunt imun la infrangerile Stelei, la aceste umilinte fara precedent, pentru ca clubul pe care il iubesc are in spate o istorie nobila, nu strigate de hei-rup proletcultist. Am si eu prieteni dinamovisti, chiar si rapidisti, care m-au ironizat, insa doar o singura data, pentru ca, dupa o ora de polemici fotbalistice au ramas fara argumente si tot ce le-a mai ramas a fost sa-si inghita scuipatul din gura. De asta, chiar duminica seara, dupa "umilitoarea infrangere" eu tineam capul sus si nimeni n-a avut tupeul sa ma ia la misto, desi, ca sa fiu sincer, chiar imi doream asta, fie si numai pentru a ma descarca cumva nervos
Daca era ca istoria Stelei sa se fi cladit pe ceea ce "se striga", in comparantie cu ragetele demente venite din peluzele gropii sau ale ghiulestiului, atunci eu imi vedeam de treaba mea, poate ca tineam Ceahlaul Piatra Neamt si ma uitam acum ca vitelul la poarta noua, la "minunatia" de stadion portocaliu, edificata de "edilul" orasului meu.
Ma asteptam insa si de la tine LDS, dar si de la altii cu pretentii, sa bateti mai multa moneda pe urmatoarea realitate mai mult decat evidenta : cand la Steaua lucrurile functionau cat de cat normal, aceasta pecingine sociala numita presa sportiva il mitralia pe cioban in fiecare secunda : ca e nazist, ca e evazionist, ca ii spurca pe "colegii de breasla", etc. Acum, cand aceste lucruri chiar sunt evidente (pentru ca repet, Becali a evoluat vertiginos inspre dementa), deontologi precum geambasu sau naum se fac ca cu observa, ba il feleaza cu gratia unei starlete porno.
Din punctul meu de vedere, explicatia e extrem de simpla : pentru ei, acum Steaua este exact ce trebuie, spre deosebire de acum 4 ani cand decebal radulescu lua calmante dupa ce eliminam Valencia (cunosc detalii)
Eu nu pot decat sa vorbesc doar in numele meu. Dupa ce "am fost invitat" ca sa fac parte din redactia acestui portal, in Martie 2008, chiar al doilea articol pe care l-am postat aici a fost o parodie, in epigrama, la adresa faunei ziaristilor. Cred ca stii foarte bine ca atunci era o atmosfera diferita, ambitiille erau inca mari, se visau titluri, parerile erau impartite in ceea ce-l priveste pe Gigi Becali, iar in ceea ce-i priveste pe ziaristi, daca scriai intr-un articol "Radu Naum" imediat strangeai douazeci de comentarii de genu': "Respect Radu Naum". Inutil sa mai reamintesc ce smotru mi-am luat, cand mi-am permis sa-l parodiez pe aceasta panarama infecta de om, despre care aveam si atunci ca si acum aceeasi parere. In ciuda reactiei majoritar dezaprobatoare, am recidivat, scriind un articol, in proza, impotriva lui T.R.U. Au urmat cam aceleasi contestatii, ceva mai putin vehemente, insa articolul a fost "taxat" in grupul editorilor FcSteaua.Ro ca fiind "mult prea dur", extremist. Sa mai continui ? Sa iti mai spun ca pana si atunci cand am scris un articol care il avea ca subiect pe Argaseala, s-a gasit unu', care si astazi e mare scula pe acest portal, sa-mi reproseze ca "nu intelege ce am eu impotriva lui Vali Argaseala, care e baiat bun". La arestarea lui Gigi Becali am scris un articol denumit "Miracol de Primavara" si acolo s-au gasit cativa care sa-mi reproseze ca "nu e frumos sa lovesti intr-un om (?) cazut".
Ca sa ajung si strict la subiect, ultima oara cand am mai avut ceva de spus pe aceasta tema a fost in urma unei emisiuni de la Sport.Ro, o antologie a infectiei, protagonistii fiind un triunghi al bermudelor intelectuale, Radu Banciu, Mihai Mironica si, bineinteles, Flooooorin Caaaaaaalinescu ! Numai pronuntand aceste nume cred ca iti poti face o imagine asupra a ceea ce s-a discutat in acea emisiune, hardaiele de dejectii varsate pe numele Stelei intrecand orice imaginatie bolnava, orice limita a grotescului. Insa in acea emisiune, chiar la final, Calinescu a spus practic, oarecum acoperit de genericul de final, dictonul care ii mana in lupta pe toti aceea care, din '90 pana azi, isi doresc sa infaptuiasca distrugerea Stelei (echipa familiei Ceausescu): "Pentru noi, Gigi Becali este si trebuie sa fie ceea ce noi ii dorim Stelei in ziua de azi" Cred ca asta explica tot, dincolo de orice alte cuvinte. Obiectivul asta a fost trasat de Ivan Kirilov, chiar dupa revolutie, preluat cu manta de Ioanitoaia si pasat, ca mostenire, mai departe, noii generatii de guristi, de teapa lui Banciu, Mironica, Naum s.a.m.d. Adica, unor oameni care stiu ce fac si fac ce stiu.
Un aspect mai grav care ar trebui supus atentiei, ar fi acela ca si aici, unde, teoretic, e bastionul stelismului absolut, sunt unii care lauda operele lui Ivan Kirilov, care si-ar dori si n-ar avea nicio problema ca unul dintre "Lucesti" sa antreneze, intr-o zi, Steaua. Astea sunt particularitati nocive care nu ne fac cinste, asemeni cancerigenului Becali.
Sunt multe de spus, iar cand ma uit la postarea asta gigantica imi dau seama ca m-a cam luat valul si m-am afundat in hatisul unor rationamente care, in mod normal, ar fi trebuit ordonate cam in zece articole Cine are rabdare sa citeasca, bine de bine, cine mai are chef sa ma completeze sau sa ma contrazica, iarasi e de bine, da' mai bine ar fi sa ignorati ceea ce am scris eu aici, nu de alta, dar nu cred ca face bine celor care inca mai cred in "Titlul 24"
shack3r 21.04.2010@17:25
nr lui Becali 0734112000...un simplu sms cu "PLEACA CIOBANE" sunt acceptate si mesaje mai hard nr de telefon al lui Argaseala 0734 55 00 77.umpleti-i casuta de mesaje cu vorbe dulci
Daca ala e nr lu' Becali,e numar de prost )
THE RADICAL 22.04.2010@00:56
"Insa, atat poporul german cat si poporul stelist sunt de acuzat pentru ca nu au fost in stare sa se intoarca din drum, pentru ca au mers pana la capat, pana la distrugerea totala, fiecare alaturi de nebunul sau"
Ce vrei sa spui cu asta ? Si aia n-au putut sa-l mai sufere cand a luat-o razna, cand i-a pus in cele mai crancene situatii. Repet, nu e nimeni de condamnat (sau ma rog, intr-o masura mai mica, ca nu-si dadusera seama cu cine au de a face), atata timp cat lucrurile au fost cat de cat OK.
Problema e prezentul. Mi-e scarba de colectivitatile de oameni care nu incearca macar sa-si schimbe destinul, lasand tiranii sa domneasca in voie, ba chiar girandu-i cu incredere. Poporul stelist n-a fost nici brav, nici las in trecut cu Becali, dar azi e de toata jena.
Cred ca daca ai povesti oricarui suporter de pe planeta asta ca la tine, in Romanica, exista liste de mii de interzisi si se intra doar cu buletinul, ala te intreaba : "pai si, patronul ala prin cate atentate a trecut ?" . Dar noi, desi eram 3000 de proscrisi, doar 150 au ales si macar calea legala, restul s-au resemnat, si-au bagat ****, si-au abandonat practic copilul de suflet fara remuscari in mainile celui mai abject pedofil.
N-am facut nicio comparatie de fond cu tiganii, am spus ca in alte parti patronul chiar a fost adulat, deci ridicat, iar asta e primul exemplu care mi-a venit in minte.
Despre umilintele cu rivalii, nu-ti dau dreptate, dar e normal sa nu fim oarecum pe aceeasi lungime de unda. Nu stiu ce prieteni ai tu, cat e de acida lumea la Neamt, dar cand eu am si la masina numar ce aminteste de Sevilla, iti dai seama cum sunt perceput. Sa nu crezi ca n-am si eu sacul plin cu argumentele de care vorbeai, dar mi-a ajuns sa le tot folosesc pentru fiecare dobitoc.
Despre ziaristi...crede-ma ...as avea romane de scris de ce ii urasc, sunt oarecum familiarizat cu lumea lor mizera, avand un var in presa centrala, destul de cunoscut si anti-stelist de seama !
Sigur, sunt convins ca tu ai perceput din prima atitudinea lor diferita si perfect constienta si asumata dintre 2005-2006 si 2010. Ma deranjeaza ca nu e mai mult reliefata si explicata aceasta atutudine, izvorata doar din ura de care vorbeai, inceputa in 90 promovata si cultivata trepadusilor in formarea gazetareasca de catre cei 2 corifei ai raului: Curila si Ghionoaia . Aici si eu imi fac mea-culpa, dar sper ca intr-o buna zi unul dintre noi sa isi aloce un timp in care sa explice clar "raspectatorilor" (saracii !!!) de Kirilov,naum sau tolontan ca antipatia aproape generalizata asupra Stelei nu e doar o teorie a conspiratiei.
In conchttps://fcsteaua.ro:/ stelistilor pentru inflorirea cancerului Becali mi se pare periculoasa, ba chiar tndentioasa. Si stii de ce ? Pentru ca exact varul meu, si alti colegi de-ai lui la fel de infecti ( fotbalistic vorbind) mi-au servit aceeasi placa, vrand ca ei acum sa se spele pe maini de sangele Stelei care le curge si lor printre degete, ca buni complici ce sunt.
predatorpulse7 22.04.2010@09:42
Inainte asta nici nu stia cum sa manance si cum sa se imbrace. Chiar el a recunoscut ca se imbraca in negru pentru ca a vazut asta la Piturca. Am mai zis-o,a avut un mega bulan cu Stoica,un tip care stia si cum sa-l imbuneze pe cioban dar care si avea grija de echipa. Sa nu uitam ca el i-a adus pe Zenga si Protasov,ca sa nu mai vorbim de nenumarati jucatori.
Jiji nu s-a schimbat de-a lungul anilor pentru cei ce il cunosc. Doar ca el mereu a incercat sa fie mai vedeta decat echipa si asta l-a tampit si mai mult de-a lungul anilor,pana a alungat putinii profesionisti de la club(sa nu credem ca mustea profesionismul la Steaua in perioada Paunescu doar ca atunci nu erau cine stie ce bani,blazonul era inca intact iar cei ce veneau la Steaua trebuiau sa lupte pentru culori pentru ca bani oricum nu prea pupau). Jiji facea pe nebunul inca din 2004 cand,dupa ce ECHIPA avea vreun succes,el o scotea pe scena la bacau,mana de mana cu sechelariu. Dupa ce ECHIPA o scotea pe valencia,el facea pe pitigoiul pe maybach la piata universitatii. Pe masura ce vremea a trecut,Jiji s-a imbatat din ce in ce mai mult cu succesele ECHIPEI crezand ca are vreun merit in asta cand de fapt singurul sau merita a fost ca a dat bani la inceput apoi Steaua finantandu-se singura(practic Jiji a avut un singur sezon in care a dat mai mult de 5 meleaone pe transfeuri,iar in rest a fost numai pe profit).
Fiind imbatat de putere si lins in cur din greu de media(care vai,acum deplange situatia Stelei distrusa din interior), ciobanul a dat in tot si in toate,practic desfiintand tot ce a insemnat Steaua inainte de el. Ciobanu la Steaua este visul oricarui anti-stelist mai ales ca e singur acum. Nici un om cu coloana nu mai vrea sa lucreze cu el dupa tot ce a facut in acesti ani. Nici cei mai mari stelisti nu se mai pot sacrifica pe altarul Stelei crezand ca pot lucra cu acest gibon.
Cel mai bine i-a spus-o nea imi astazi: "problema lui Jiji este ca el se crede priceput la fotbal". Corect. El habar nu are de fotbal dar nu vrea sa recunoasca asta pentru ca e prea prost si orgolios. Uitati-va la NENUMARATELE greseli de management din cadrul acestei echipe in ultimii 4 ani de zile(cel putin). Pai sezonul in care ne-a batut javrele cu 2-4 in Ghencea pare aproape de vis. Nu zic ca MM era vreun manager ideal dar decat ce am avut dupa,pare de aur acum. Uitati-va la acel 2-4 si cum am jucat si uitati-va la ultimele doua derby-uri,in ambele meciuri meritam sa luam 5 boabe,nu numai cu crapid. Uitati-va la diferenta de abordare,chiar daca in ambele ocazii am pierdut la scor. Uitati-va la calitatea jucatorilor de pe teren.
Nu cred ca marea masa a suporterilor are vreo vina pentru creerea monstrului ci presa. Suporterii vor sa vada fotbal si atat. Majoritatea,inclusiv eu,il considerau pe cioban o patachina,un patron bufon care se agita pe margine si care facea mult zgomot pentru nimic. Da,se vedea potentialul pentru declansarea nebuniei acestui om insa atunci noi aveam un fel de renastere cu Zenga si Protasov,echipa totusi juca fotbal(chiar daca era sa ne impiedicam pe final in ambele campionate castigate),fanii erau cat de cat uniti,dar mai ales a contat faptul ca veneam dupa neagra perioada Piturca. Dupa atatia ani in care Steaua abia abia a scos un campionat si majoritatea meciurilor fusesera submediocre lumea era prea entuziasmata de gandul unui nou campionat parcurs european ca sa vada patachina de pe margine.
Jiji era grotesc atunci cum este si azi insa profesionistii de la echipa(MM,antrenorii adusi de el unii jucatori) anulau efectele negative produse de cioban prin rezultate pe teren,acasa si in Europa.
Jiji spunea aceleasi bullshit-uri si in trecut doar ca atunci lumea trecea cu vederea prostiile pentru ca se intamplau lucruri reale pe gazon. Acum insa Jiji este singur singurel,lotul este praf si pulbere,banii nu mai vin,nu mai exista profesionisti ci numai yesmeni si elucubratiile sale par din ce in ce mai penibile in contextul actual.
Ironia situatiei ciobanului la Steaua este ca a inceput cu piti(care luase un campionat in 4 incercari),piti a plecat,au urmat niste antrenori care au avut cat de cat succes,au urmat alti ani fara trofee(fara trofeu din 2006) si tada,revenim la piti cel limitat. Jiji i-a epuizat pe toti si a revenit la original,inca o dovada ca nu are idei si ca habar nu are de fotbal. I-a tocat pe Zenga(pe Protasov nu il pun),Olaroiu,Hagi(nu-l pun pe pedrazzini),lacatusx2,Dorinel Munteanu,bergodi,Stoichita si nu mai are pe cine sa mai toace. A fost o tentativa cu Panduru si Petrescu dar ambii au refuzat.
Si cica o sa bage 15 meleoane cand el nu a mai platit salariile de cateva luni.
As rade daca nu ar fi de plans.
Ah,si amuzant cum doar 300 sunt huligani dar stadionul e gol meci de meci. Unde dracu or fi adevaratii suporteri? Cred ca sunt tinuti departe de stadion de injuraturi pentru ca pana acum era atmosfera de teatru pe Ghencea,nu-i asa? Sau poate ca sunt tinuti departe de jocul echipei? De fapt,eu cred ca majoritatea sunt scarbiti de cioban insa au ales sa protesteze in felul lor. Pe mine nu ma deranjeaza insa sper ca fac asta din cauza gibonului si nu pentru ca nu mai joaca Steaua nimic,desi probabil ma amagesc crezand asta.
Cu adevarat trist este faptul ca inca mai sunt imberbi care cred in acest maimuta cretinoida. Dupa atatea dovezi date,inca mai sunt moluste care sa bage botul la bullshit-ul becalian.
Asta este cu adevarat incredibil.
fortza steaua astazi@05:45
Andreea 23.04.2010@19:49