09-02-10
Matu' plin, pulanu' grosCa în orice ţară bananieră care se respectă şi la Românica Miliţia este instituţia care face şi desface totu’, în sensul indicaţiilor primite de la tovarăşu’ răposat prin împuşcare în urmă cu douăzeci de ani, care spunea boborului şi implicit, Miliţiei, «Să facem totu’!»Dacă orice stare de fapt este relativ – volatilă pe la poalele de Carpaţi, singura constantă, punctul stabil pe care Einstein îl căuta pentru a răsturna Universul, este Miliţia. Miliţia este cea care «numără» şi «cară» sacii cu voturi, Miliţia «alege» preşedintele, parlamentul, pune guvernul, Miliţia «ne face» nivelul de trai, Miliţia stabileşte vinovaţii dar mai ales, nevinovaţii, pentru că aceştia din urmă sunt vectorul cotizant către buzunarele heurvimilor şi serafimilor înstelaţi. Miliţia este şi spirit, cine stă la masă cu Miliţia obţine o mântuire biblică, iar dacă nu mă credeţi, aruncaţi o privire către lumea interlopă a fiecărui oraş mioritic, unde apostoli 4 X 4 înalţă odele lui Guţă şi Salam către huriile de pilaf ceriului. Miliţia este şi sexul tare al naţiei, iar din această cauză ea dezvoltă o afinitate către sexul slab, recte către fetele şi femeile patriei. Pe unele le face «agente», pe altele «purtătoare de cuvânt», dar în acelaşi timp Miliţia dezvoltă şi o atitudine impulsivă, chiar sado – masochistă, lovind pe unlele dintre aceste fragede fiinţe cu braţul său protejat de platoşa unor legi de sorginte tribală. De frică sau poate doar din scârbă, victima refuză să mai depună «o plângere», privind această chestiune chiar şi numai din punct de vedere al igienei, e mai recomandată această variantă decât să te afunzi în mocirla tribunalelor patriei. Mai sunt şi victime ale Miliţiei care «au câştigat» procese în staborul haotic al justiţiei mioritice. Nu ne este clar ce «au câştigat» ei de fapt ? Aţi auzit de vreo gorilă condamnată, destituită, sancţionată sau măcar mustrată ? Doar în cazuri în care s-a lăsat cu moarte de om s-a mai recurs la mutarea sau la pensionarea anticipată a torţionarilor. Aşadar, Miliţia rămâne punctul fix, cu care Einstein ar fi putut răsturna Universul şi nimeni şi nimic nu-i va putea schimba vreodată tabieturile şi metehnele. Acestea fiind spuse şi scrise cu litere de obidă mai rămâne să ne întrebăm unde ne este locul nostru, al ăstorlalţi, oamenii de rând, obişnuiţi să fie batjocoriţi, îmbrânciţi, înghiontiţi, hăituiţi, ba chiar şi împuşcaţi pe stadioane, deocamdată doar cu gloanţe de cauciuc ? Care ar mai fi rolul suporterului din tribună, iubitor şi consumator de sport, nu neapărat în aceeaşi măsură ? Carne pentru tun cu faţa sau fata orientată către pumn? Cobai pentru pulane ? Şobolani pentru gazele iritant – lacrimogene ? Bucăţi de carne moale – gonflabilă bune de pipăit de către «diverşi» cu ocazia percheziţiei corporale ? Dacă Miliţia anului 1910 era cu mult mai brutală, mai sălbatică şi împuşca fără nicio jenă femei şi copii cu muniţie de război, Miliţia actuală, a anului 2010, îi împuşcă cu gloanţe de cauciuc sau le mai crapă capetele cu pulanele. Iată că evoluţia speciei umane îşi spune totuşi cuvântul, iar dacă omenirea va continua să meargă pe acest făgaş, nu încape îndoială că Miliţia anului 2110 va fi ceva mai cizelată, lucru care ne încălzeşte prea puţin pe noi, trăitorii de azi. Legi şi statute ale diverselor Miliţii din statele lumii a treia, scrise pe pergamente din coji banană, încurajează cu dulcele sirop al abuzului şi ocrotesc pe fii şi fiicele sistemului, antrenându-i şi furajându-i din banii tot mai puţinilor contribuabili, oferindu-le un ciolan de ros, un pulan gros... LDS FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
AISS la Sport Total FMReprezentantii AISS vor fi prezenti la emisiunea "Suporter de serviciu" (cu Nicusor Predesel) vineri, 12 februarie, incepand cu orele 17:45.
nu cedam!
Meciul Urmator
ClasamentLotul Stelei
Felicitarihttps://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Tricouri
Cantece
https://fcsteaua.ro:/
|
danimarcu 09.02.2010@22:59
Ma bucur ca ai revenit cu un articol,LDS.
Avem nevoie de oameni ca tine!
Le reseau pansant 09.02.2010@23:05
Un articol penibil plin de ifose si fite, cu o logica intortocheata si o exprimare mai ceva ca la vanghelie.
In al doilea rand, mor cand vad ca batjocoriti numele tarii doar de dragul de a va da destepti, de a fi "cool", cu ce te face lds-ule mai special ca spui romanica, si nu Romania, da stiu suntem o tara de cocalari, cuvre, manelisti, tigani si corupti, dar cu toate astea nu trebuie sa incepem sa aruncam cu laturi in noi.
Nu uita ca numele de Romania inseamna si 2000 de ani de istorie, fapte de glorie si vitejie pe care putin le au, oameni de valoare mondiala in toate domeniile, inseamna universitati recunoscute pe plan mondial, savantii si oameni de stiinta datorita carora tu poti sa pocesti astazi numele tarii tale.
Faptul ca acum niste nenorociti conduc tara si permit scursurilor asta nu iti da dreptul dragutule sa jignesti tu cum vrei tara mea, (si spun mea ca vad ca tu nu stii cum sa ii pocesti mai rau numele).
Mai vezi ca nu era Einstein cel care spunea ca vrea sa rastoarne pamantul, ci e era un savant grec numit Arhimede, care spunea cam asa "Dati-mi un punct fix si va rastorn pamantul".
[MODERATORII:te rugam nu mai jigni partenerii de dialog sau autorii articolelor. suntem mai mult decat siguri ca-ti poti exprima ideile cu ajutorul unor argumente neprihanite.]
makaan 09.02.2010@23:59
alex475891 10.02.2010@00:41
xray_rom 10.02.2010@09:06
Inseamna ca nu ai vazut grosimea pulanelor capitaliste din "lumea a-1-a", aia cu "matzu' super-plin", si nu ai citit legile ei, dupa care "gorilele stradale" bat "prostimea" platitoare de taxe si impozite mai ceva ca-n "Sapte pacate".
Ii da tot tacamul din arsenalul mentionat de tine.
Esti pe pista falsa, frate!
Peste tot gaborii smardoiari sunt la fel "militieni". N-are legatura cu natia, nivelul de trai sau gradul de civilizatie, pe care le invoci tu ca motivatie de fond. Cu ele are legatura doar frecventa acestor evenimente, nu si modalitatea de interventie, care este "copy/paste".
Lari 10.02.2010@09:35
Peste tot gaborii smardoiari sunt la fel "militieni". N-are legatura cu natia, nivelul de trai sau gradul de civilizatie, pe care le invoci tu ca motivatie de fond. Cu ele are legatura doar frecventa acestor evenimente, nu si modalitatea de interventie, care este "copy/paste".
OFF-SIDE MARE DE TOT!!!
Acum cativa ani, niste baieti de pe acest site au facut o deplasare la Praga, de unde au venit incantati, printre altele, de modul in care s-au comportat fortele de ordine cu ei, desi au avut o coregrafie... "spectaculoasa" ar spune unii, "cretinii, iar au dat cu torte si au intins bannere, de n-au vazut meciul", ar spune altii.
Fane 10.02.2010@10:00
Cum spunea si Lari mai sus,gresesti...am fost unul din cei care au facut deplasarea la meciul cu Slavia Praga.
Intradevar ,cand am aprins tortele ( si nu-ti inchipui ca am avut doar 5-10 torte) la coregrafie "testoasele" lor au intrat peste noi in sector si s-au pozitionat pe ultimele randuri de sus si ne-au privit privit CCA.30 min dupa care au iesit din sectorul nostru la fel cum au intrat - in liniste si fara sa ne deranjeze.
Fata de ce se intampla la noi nu suporta comparatie...si ma gandesc daca asta s-ar fi intamplat in Romania ce iesea acolo prin simplul fapt ca pentru niste torte deja i-ai deranjat de la hibernare ba mai mult au trebuit sa mai si urce in tribuna pentru tine...crezi ca plecau in liniste de acolo ?
LDS 10.02.2010@11:31
"punctul stabil pe care Einstein il c%u0103uta pentru a r%u0103sturna Universul, este Mili%u0163ia."
Un articol penibil plin de ifose si fite, cu o logica intortocheata si o exprimare mai ceva ca la vanghelie.
Nea Marean, nu mai intra pe goagal, intra pe FC Steaua.RO ! Intra sa vezi si sa te minunezi...
In al doilea rand, mor cand vad ca batjocoriti numele tarii doar de dragul de a va da destepti, de a fi "cool", cu ce te face lds-ule mai special ca spui romanica, si nu Romania, da stiu suntem o tara de cocalari, cuvre, manelisti, tigani si corupti, dar cu toate astea nu trebuie sa incepem sa aruncam cu laturi in noi.
Pai tocmai datorita faptului ca, din pacate, m-am nascut si traiesc intr-o astfel de tara. Sa zicem ca un ungur , un chinez, un kirkiz sau un pakistanez n-ar avea niciun drept sa vorbeasca despre Romanica (sic), dar eu, fiind "cetatean" roman, am voie sa vorbesc cum doresc despre tara mea si n-am niciun drept sa batjocoresc sau sa tutuiesc tara altuia.
Nu uita ca numele de Romania inseamna si 2000 de ani de istorie, fapte de glorie si vitejie pe care putin le au, oameni de valoare mondiala in toate domeniile, inseamna universitati recunoscute pe plan mondial, savantii si oameni de stiinta datorita carora tu poti sa pocesti astazi numele tarii tale.
Din cate mai tin eu minte, Romania a aparut ca stat (degeaba) la 24 Ianuarie 1859... Daca de atunci au trecut doua mii de ani, s-ar putea sa ai dreptate. Cat despre "faptele de glorie si vitejie pe care putin le au", intr-adevar, putem spune ca putini le au, dar mai sunt si o gramada cu fapte mai dihai decat "faptele noastre de vitejie", cum ar fi mongolii, macedonenii, japonezii, chinezii, grecii, egiptenii, turcii, arabii, in general, englezii, rusii, francezii, spaniolii, portughezii, nemtii, popoarele nordice, ba chiar si sarbii, croatii, bosniacii sau albanezii. Dupa cum vezi, am enumerat aproape toate natiile Pamantului si sunt putine dintre acestea cu care noi ne putem compara la acest capitol, al "faptelor de vitejie".
In ceea ce priveste "savantii si oameni de stiinta" (un pleonasm care probabil ti-a scapat datorita referirii la Nea Marean) aici ai dreptate, cu mentiunea ca o mare parte dintre acestia fie si-au luat lumea in cap si au plecat din tarisoara asta pe unde au vazut cu ochii, fie au murit in mizerie, saraci lipiti pamantului, ba unii dintre ei chiar si batjocoriti sau contestati de catre niste neica nimeni. Ma indoiesc ca atunci cand erau doborati de batranete si mizerie, cu stomacul gaurit de foame, ei se mai gandeau la "Romania", la "faptele de vitejie" sau la "viitorime".
Faptul ca acum niste nenorociti conduc tara si permit scursurilor asta
Acum si din totdeauna...
nu iti da dreptul dragutule sa jignesti tu cum vrei tara mea,
E si "tara mea", tara in care ne-am nascut si traim, asa cum foarte bine ne-am fi putut naste in orice alta tara, cu "faptele ei de vitejie" aferente.
(si spun mea ca vad ca tu nu stii cum sa ii pocesti mai rau numele).
Nu-i poceste nimeni numele, Romanica e doar un diminutiv nevinovat, Romania - Romanica, asa cum bunaoara unii ii spun Elenei Udrea, Nuti, datorita virtutii sale de necontestat.
Mai vezi ca nu era Einstein cel care spunea ca vrea sa rastoarne pamantul, ci e era un savant grec numit Arhimede, care spunea cam asa "Dati-mi un punct fix si va rastorn pamantul".
Arhimede era cu Pamantu', Einstein, dupa cateva mii de ani, avea treaba cu universu', nu ziaru', ci cu spatiul cosmic
Cat despre restul de jigniri sau laturi cu care m-ai gratulat si care au fost sterse, probabil, de catre moderatori, (eu nu pot sterge sau corecta postarile altora), sa stii ca pe mine ma lasa absolut rece, dar te avertizez ca pasesti pe un teren minat si s-ar putea sa o patesti cam cum au patit-o "romanii" in meciu' de la Boro. Fac rugamintea sa te opresti acum, in primul mitan, cat esti la conducere, adreseaza-te civilizat, si vei primi raspunsuri asisderea. Imi place polemica argumentata, dar pot face fata cu brio si la o tavaleala prin laturi.
Esti pe pista falsa, frate!
Nu te cunosc, nu ma cunosti, dar iti pot spune ca pana acum am fost in peste patruzeci de tari, unde am vazut si "datini" si "obiceiuri" si "Militii" si "Politii", ceea ce nu exclude varianta sa fi fost pe o pista falsa, poate de aeroport...
Korado 10.02.2010@12:13
xray_rom 10.02.2010@12:48
Mai, fratilor! Ori eu am scris turceste, ori voi ati citit de la dreapta la stanga?
Unde m-am referit la motive sau la suporteri? Ce ati patit?
Am spus doar despre modul cum se bate(nu neaparat suporteri!) si acolo si ce "arme" folosesc! Sa stii asta e suficient sa te uiti la stiri, nu e necesar sa bati drumul "in peste patruzeci de tari" pentru documentare.
Lari 10.02.2010@13:03
Pai si noi tot de modul in care se comporta fortele de ordine am vorbit.
Acum, depinde si de situatii: ce s-a intamplat la hochei, de exemplu, este un abuz scandalos, facut niste gandaci de canal. Daca vorbesti de bataile de prin Italia, se schimba situatia, fara sa exclud (cre'ca Stanici e cu ochii pe ce prostii mai scriu in aceasta chestiune) evidenta ca peste tot in lume exista numerosi "oameni de ordine" degrab' varsatorii de pumni si pulane pen'ca li se zbate ochiu'.
Fane 10.02.2010@13:43
Tocmai asta incercam sa-ti arat : diferenta de mentalitate intre "jandarii" lor si ai nostri.
Ala riposteaza numai la ordin sau in cel mai rau caz daca te dai tu la el,pe cand prostu`nostru de cele mai multe ori fara motiv.
Le reseau pansant 10.02.2010@14:10
dragi moderatori, cel care a editat, sau editeaza ar trebui totusi sa isi lase si numele ca asa ar fi normal. https://fcsteaua.ro:/
Eu nu am spus nimic despre lds in persoana ci despre ce articolul in sine care are un stil greoi, incalcit, greu de inteles etc. Cand ungurii ne fac in toate felurile sarim sute de metri in sus, dar cand o face un roman atunci batem din palme si aplaudam, e normal asa?
Marius 10.02.2010@14:45
exista un nume
[MODERATORII:te rugam nu mai jigni partenerii de dialog sau autorii articolelor. suntem mai mult decat siguri ca-ti poti exprima ideile cu ajutorul unor argumente neprihanite.]
Acest mesaj a fost editat de noname: Astazi, 12:52 AM
LDS 10.02.2010@14:55
Sa stii ca pentru asta am batut drumu', ca sa ma documentez, stiam ca undeva, candva, voi scrie ceva pe tema asta. Fara nici un pic de modestie, as putea spune ca sunt un Jacques-Yves Cousteau al militienilor.
Lasand "gluma" la o parte, ai si tu partea ta de dreptate cand spui ca "peste tot gaborii smardoiari sunt la fel, militieni", dar nu ai dreptate cand spui ca "n-are legatura cu natia, nivelul de trai sau gradul de civilizatie".
Intr-o tara civilizata, iar din acest punct de vedere tarile nordice pot fi luate ca etalon, raspunderea apasa pe umerii ambelor parti. Si pe umerii cetateanului, si pe umerii "organului". Ai gresit ca si cetatean, platesti, pentru ca acolo si infractorii si huliganii sunt de alta factura, ai nostri de pe aici sunt niste ieduti zburdalnici, in comparatie cu aia. D-aia si pulanele sunt mai groase si scatoalcele mai sanatoase, insa sunt date cu simtul raspunderii, pentru ca in cazul unui abuz, "organu'" cu pricina isi pierde slujba, intra si el in randul parnaiasilor si isi pierde si pensia, practic viata unui astfel de om este distrusa, legea de acolo se aplica fara discriminare ambelor parti. Ori la noi, s-avem pardon, nu cred ca e cazul...
Putem avea in vedere si un alt aspect, cel al reactiei societatii. Iar aici, pot puncta cu cateva exemple edificatoare:
Exemplul Romaniei, unde "societatea" are vorba aia stramoseasca, "Lasa dom'le, ca bine le face, mama lor de drogati"... La noi "Militia" e privita de marea majoritate ca fiind tatucul natiunii, care tine in frau talharii si nebunii.
Ar mai fi Grecia si Italia, tari unde "militienii" mai fac si abuzuri, dar si reactia societatii este pe masura, recentele revolte de strada din marile orase impotriva Politiei au obligat, la propriu, autoritatile sa ia masuri impotriva celor impricinati.
Se poate si mai rau ca la noi, iar aici as putea da exemplul Braziliei, unde "fortele de ordine" au strans de pe strazi, la propriu, ca pe maidanezi, aproximativ o suta cincizeci de copii ai nimanui, imuscandu-i si apoi ingropandu-i. Acea actiune s-a vrut a fi o "curatire" a orasului, care tocmai urma sa fie vizitat de Papa.
Asa ca, dupa cum vezi, n-om fi noi nici cei mai - cei mai, da' mai avem mult drum de parcurs pana la acel standard, pe care in ziua de azi il numim "civilizatie".
Cand ungurii ne fac in toate felurile sarim sute de metri in sus, dar cand o face un roman atunci batem din palme si aplaudam, e normal asa?
Daca atat ai priceput din articol, insemna ca intr-adevar articolul "are un stil greoi, incalcit, greu de inteles etc." (pentru tine)
Pai daca noi, ca "romani" nu ne vedem singuri barnele din ochi, cine naiba sa le vada, ungurii ? Ungurii fac misto de noi si nejustificat, datorita "afinitatilor" istorice, dar si justficat. Fa si tu un drum pana la Budapesta si mai vorbim dupa...
noname 10.02.2010@15:18
Adrian 10.02.2010@15:25
Do... not... feed the trolls...
Do not feed the trolls, Do not feed the trolls, Do not feed the trolls!
ooooooooo....ooooooooooooo...ooooooo
Do not feed the trolls, Do not feed the trolls, Do not feed the trolls!
Le reseau pansant 10.02.2010@15:28
Incurci mere cu portocale si tot tu esti cel care iti pui intrebari.
Amice vezi ca in articolul tau vorbesti la general, daca faceai o analiza a partilor negative ale societatii noastre atunci as fi acceptat poate sa spui "Romanica", desi nici acolo nu aveai dreptul. Dar tu in articol vorbesti despre o institutie si practicile ei depasite, nu despre ce merge prost in tara.
Cat despre vizita la budapesta multumesc de invitatie, am fost si am si stat acolo, si cred ca am fost inaintea ta inc capitala ungariei.
xray_rom 10.02.2010@15:30
Hai, mai, ce naiba!:)
Nu-mi puneti in taste ce n-am scris! Voi va referiti la motivele de bataie, care pot fi neintemeiate sau nu, iar eu m-am referit exclusiv la modul in care se executa bataia la propriu si in "lumea a-1-a". Adica, aia cand bat, bat, nu se joaca! Si asta nu e legata de natie, civilizatie, etc.
Frecventa, da! La latini sunt mai dese astfel de situatii decat la altii, iar in tarile civilizate sunt ai rare decat in restul lumii. Depre asta-i vorba!
Deci, nu e vorba de suporteri si nici despre motive. Nici nu-mi permit sa le comentez pt ca nu cunosc evenimentul decat din presa, iar presa in 99,9% din cazuri distorsioneaza adevarul.
Oricum, orice astfel de evenimet este regretabil, iar excesele sunt condamnabile.
Le reseau pansant 10.02.2010@15:30
Spune-mi si mie ce jigniri am adus eu partenerilor de discutie, sau lui lds in speta. Am spus doar ca nu trebuie sa aruncam acum cu toate ordurile in tara noastra doar ca sa parem noi mai speciali, unde vezi tu jigniri, sau atacuri la persoana?
noname 10.02.2010@15:42
Arian 10.02.2010@16:41
Si crezi ca astia de la noi se joaca, sau loviturile lor nu au aceeasi intensitate si frecventa cu a militienilor din strainatate? Pai dupa meciul cu spurcatii din "groapa"(19/09/2006), nu m-am mai rezemat cu spatele de spatarul scaunului vreo doua saptamani.
ManiaCU 10.02.2010@17:04
@x-ray
Cum spunea si Lari mai sus,gresesti...am fost unul din cei care au facut deplasarea la meciul cu Slavia Praga.
Intradevar ,cand am aprins tortele ( si nu-ti inchipui ca am avut doar 5-10 torte) la coregrafie "testoasele" lor au intrat peste noi in sector si s-au pozitionat pe ultimele randuri de sus si ne-au privit privit CCA.30 min dupa care au iesit din sectorul nostru la fel cum au intrat - in liniste si fara sa ne deranjeze.
Fata de ce se intampla la noi nu suporta comparatie...si ma gandesc daca asta s-ar fi intamplat in Romania ce iesea acolo prin simplul fapt ca pentru niste torte deja i-ai deranjat de la hibernare ba mai mult au trebuit sa mai si urce in tribuna pentru tine...crezi ca plecau in liniste de acolo ?
Sa nu mai pomenim de Allianz Arena, unde la fel s-a intamplat si fortele de ordine au avut o atitudine extra profesionista...
Fane 10.02.2010@17:41
Nu mai stii de gluma ?
xray_rom 10.02.2010@17:51
Cand e scaunul foarte tare,
Nici la fund nu-ti vine moale
Dar ... pe foc nu pun petrol.
I don't want "to feed a troll"!
andreiashu 10.02.2010@18:23
Acum cativa ani imi povestea cineva care a fost intr-o deplasare in afara a Stelei,nu mai retin unde,parca in Anglia,probabil cu 'Boro,o intamplare pe care a vazut-o : un fan englez,a escaladat un gard/zid,a trecut intr-o zona interzisa,un fel de curte a stadionului,imediat au aparut 2-3 politisti britanici langa el,care nu au scos pulanele si l-au cotonogit,ci i-au spus pe un ton ferm "You got three seconds to get out!"...fara sa-l atinga,fara sa-l ridice pe sus....bineinteles ca acel fan a sarit imediat inapoi gardul...Acum poate multi o sa spuna "Bine mah,si ala era om civilizat,asa e la ei,cu civilizatia..." Neah,problema noastra e lipsa de civilizatie a autoritatilor,lipsa de respect pe care autoritatea o arata in relatia cu noi,prostimea.
Inca o data, POLITIA RAMANE MILITIE !
Arian 10.02.2010@19:03
Cand e scaunul foarte tare, Nici la fund nu-ti vine moale
Dar ... pe foc nu pun petrol.
I don't want "to feed a troll"!
slabutz
Baga LDS, baga si tu niste catrene, ca esti mai tare, respect...
xray_rom 10.02.2010@19:16
Imi cer scuze! Te-am confundat. Abia acum am vazut ca esti Arian si nu altcineva ...
Asa este, catrenul e slab. Versurile au mai mult aluzii decat aspect literar.
Deci, nu au fost centrate pe tine si nu te vizeaza! Sincer, imi pare rau de ce ai patit atunci cu "militienii"!
PS.
Vezi ca eu am vorbit de frecventa evenimentelor si nu a pulanelor la lovituri, cum ai spus tu.
Arian 10.02.2010@20:31
Ok, te cred. Scuzele au fost acceptate.
PS: Deci suntem chit. Eu am gresit cu "frecventa evenimentelor", iar tu ai gresit prin neobservarea lipsei literei "d" din cuvantul Arian.
LDS 10.02.2010@23:02
Amice vezi ca in articolul tau vorbesti la general, daca faceai o analiza a partilor negative ale societatii noastre atunci as fi acceptat poate sa spui "Romanica", desi nici acolo nu aveai dreptul. Dar tu in articol vorbesti despre o institutie si practicile ei depasite, nu despre ce merge prost in tara.
Pai ofera-ne matale un contraexemplu, o institutie, un singur domeniu de activitate care functioneaza cat de cat normal in tarisoara asta. "Iata, tu ne vorbesti doar de "Militie", dar in Patria Noastra, Noi, Romanii, avem si (?), cu care ne mandrim, care ne ridica cu mult deaspura celorlalti." Ne poti oferi un astfel de contraexemplu concret ?
Articolul, in esenta sa, este o hiperbola, suprapune imaginea "Militiei" peste imaginea tarii tocmai pentru a-i accentua metehnele si a pune in tuse tari apucaturile acestei institutii (?). Normal ca imaginea unei tari nu poate fi data de o singura institutie, dar tocmai datorita faptului ca nu exista si exemple pozitive, imi poate permite mie sa extind un studiu de caz si sa-l suprapun peste tot ceea ce inseamna acum Romania.
noname 11.02.2010@02:10
Daca privesti sistemul medical prin prisma eficientei sale, e de rau. Daca privesti ce fel de medici avem, in fata carora europenii se inchina cand vad in ce conditii fac singuri operatii pe care ei le fac cu ajutorul a 'jdemii de aparate, e bine.
La fel, daca privesti sistemul nostru universitar (de stat) care scoate varfuri de lance in toate domeniile, pe banda rulanta, cu bani de rahat si studii efectuate de catre profesori/doctori/oamenii de stiinta in genere care revolutioneaza (micronic, pentru ca asta e trendul mondial) domeniile din care fac parte, e foarte bine. Daca privesti ca ei iti fac cu mana de peste granita pentru ca nu sunt apreciati aici, e rau.
Cum ar zice rusul: "it's in the eye of the beholder"
Lari 11.02.2010@06:56
LDS s-a referit la Romania ca stat, nu ca individualitati. Pentru ca, din perspectiva pe care ai expus-o, sunt convins ca multi sunt mandri ca sunt iranieni, de exemplu.
Harald 11.02.2010@09:27
Reducand totul la un nivel foarte simplist, autorul articolului intentioneaza sa ne readuca aminte partile negative ale tarii noastre, in timp ce Le reseau pansant (nu stiu ce inseamna asta, pt ca nu vorbesc franceza ) incearca sa gandeasca pozitiv si sa ne aduca aminte prin exemple ca nu suntem inca pierduti, incercand in acelasi timp sa evoce de spiritul national.
Ce mi se pare mie foarte 'periculos' este comparatia cu alte tari pentru ca alte tari au o istorie diferita, sunt alte conditii etc... Cel mult comparatiile cu tarile noastre vecine din estul Europei ar fi mai relevante.
Lari 11.02.2010@09:31
De ce, noi ne comparam cu bulgarii, albanezii sau cu tarile vestice, atunci cand e vorba sa ne credem (sau nu) civilizati?
Eu nu incerc sa afirm ca NoName vede gresit lucrurile. Spun doar ca autorul a incercat sa afirme altceva, plecand de la realitati incontestabile. Desigur ca mai avem si motive sa ne bucuram ca suntem romani, insa nu inteleg de ce trebuie sa ne scarpinam atat de apasat pe ochiul critic.
LDS 11.02.2010@19:04
LDS: totul tine de perceptie.
Daca privesti sistemul medical prin prisma eficientei sale, e de rau. Daca privesti ce fel de medici avem, in fata carora europenii se inchina cand vad in ce conditii fac singuri operatii pe care ei le fac cu ajutorul a 'jdemii de aparate, e bine.
La fel, daca privesti sistemul nostru universitar (de stat) care scoate varfuri de lance in toate domeniile, pe banda rulanta, cu bani de rahat si studii efectuate de catre profesori/doctori/oamenii de stiinta in genere care revolutioneaza (micronic, pentru ca asta e trendul mondial) domeniile din care fac parte, e foarte bine. Daca privesti ca ei iti fac cu mana de peste granita pentru ca nu sunt apreciati aici, e rau.
Cum ar zice rusul: "it's in the eye of the beholder"
Insemna ca si abuzurile sunt tot o perceptie. Pulanu' "it's in the eye of the beholder". Dea Domnu' ca si asta sa fie doar o perceptie, ca altfel e de rau.
Legat de profesori/doctori/oamenii de stiinta, din astia are fiecare tarisoara de pe mapamondu' asta. Ne place noua, romanilor, sa ne credem buricu' Pamantului, dar in vreme ce alte state discuta la modul serios despre colonizarea planetei Marte, scuturi antiracheta, trenuri supersonice si alte "maruntisuri" dintr-astea, noi nici macar n-am reusit sa rezolvam problema canalizarii si a apei calde. Asta spune totul si "it's in the eye of everybody".
Andreea 12.02.2010@14:19