04.09.2007 05:03
Ati auzit de unguru bulan' si melodiile care le fac? ![]()
Ia una interesanta http://dld.carcotasii.ro/gigele/Unguru%20B...per%20Ionel.mp3 e cu fotbal, is i bat joc, si acum un refren interesant sa va pun despre Dinamo =)) luatil neaparat ca merita: http://filebeam.com/a7c8517ef697e0762dbcbab3c7732e96
:biggrin: :biggrin: fularsteau2 fularsteau2
