22.07.2007 22:01
sa vedem ce pgl-isti avem aici
cui ii place jocul acesta .. ?![]()
![]()
sa vedem ce pgl-isti avem aici
cui ii place jocul acesta .. ?![]()
![]()
mie unul imi place...... ![]()
si mie :X Fatza de WoW - te plictisesti facand un level amarat si Fifa imi place e ceva de capul lui ![]()
Si eu ma joc cs, da mai mult de plictiseala.
M-m jucat si io Cs in tineretile mele , acum abe ma mai joc fifa ![]()