10.03.2005 11:37
pai ei ar canta...
vivat vivat the yellow submarin...dar in seara asta nu exista vivat. amin!
pai ei ar canta...
vivat vivat the yellow submarin...dar in seara asta nu exista vivat. amin!
si e si la noi o melodie cu submariunul galben...am vazut-o in cartea de muzica...
Serios?????
Ba da ce scolit esti!!!! :twisted: :twisted: