Sunt in Italia italiani stelistii (din nationalitatea italiana) cum miine??? Se da si suntet inregistrat la fcsteaua.ro trimite mesaje in acest forum, si in italian se nu vorbesc bine romanesc..... Sper sunt cealalti italianii stelisti... FORZA Steaua!!! M**E Dinamo!!! FORZA Steaua ANCHE L'ITALIA TI AMA!!!! GRANDE Dica UNO DEI MIGLIORI GIOCATORI AL MONDO!!!
Per il momento italiani stelisti siamo in 3 marchigiani...
Pentru moment italianii stelistii suntem 3 marchigiani (Marche este o regione din Italia)....
P.S.: se avete anche MSN fatemelo sapere!!!!
