FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Singuri impotriva tuturor?

AdrianUltras2529.06.2006 08:36

Nelocuind in Bucuresti imi este foarte greusa aflu informatii despre Steaua.De fapt, sngurele surse de informatii sunt internetul si televizorul.As putea chiar sa spun ca programul meu este facut in jurul stirilor sportive.Indiferent ce fac si oricat ar fi de important de la 8 fara un sfert si pana la 8:30 intrerup orice activitate si imi indrept toata atentia asupra televizorului.Schimb de pe antena1 pe Pro TV sau tvr1 in functie de ce stiri sunt prezentate(adica daca stirile sunt despre Steaua).Insa Steaua,din cate vad eu, nu prea prezinta interes pentru jurnalistii sportivi de la aceste televiziuni.Desi Steaua e singura echipa care a facut ceva pentru fotbalul romanesc, in stirile sportive e pe locul 2 sau cateodata 3(am chiar vazut de multe ori stiri in care nu se vorbea despre Steaua.Se vorbea despre Gigi Becali dar nu despre Steaua.Stirile despre Gigi nu sunt despre Steaua pentru ca pe mine nu ma intereseaza daca latifundiarul din pipera se ia de tariceanu sau daca bate cu pumnul in masa.).

E destul de frustrant acest lucru.Steaua e cel mai important club din istoria fotbalului romanesc dar e ignorat.

Nu mi-a pasat pana acum pentru ca aveam macar internetul.Daca nu scria pe siteurile ziarelor de sport macar aflam de pe siteul suporterilor lucrurile de care aveam nevoie.Insa in ultimele zile s-a intamplat un lucru care pe mine m-a enervat la culme.

Transferul anului in fotbalul romanesc este care?Daca intrebati pe reporterii antenei unu o sa va spuna ca transferul rapidistei nico la auxere.WRONG!!!!Transferul anului e transferul lui George Ogararu la Ajax.

Am o intrebare.De cate ori ati vazut reportaje cu George la Ajax? Raspuns: o data(chiar cand s-a transferat)