FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Trucuri magice si iluzii explicate pentru incepatori?

Marius.Fanea04.02.2013 12:59

Sunt nou pentru trucuri, nu sunt nici macar incepator, stiu si eu 2-3 trucuri cu carti de joc. Dar vreau sa fac un hobby din chestia asta, pur si simplu ador ce fata fac oamenii la care le areti trucul. Dupa cum ziceam, nu stiu multe trucuri dar vreau sa invat, si nu prea sunt tutoriale sau explicatii pe romana, o fi din cauza ca nu sunt destul de populare siteurile respective, sau poate doar pentru ca romanii nu sunt buni magicieni? :D Ma gandeam mai sunt oameni pasionati de trucuri pe forum, si sami ofere si mie niste surse de unde as putea sa invat si eu niste chesti noi. Va rog lasati un link daca gasiti ceva de genul pe romaneste. ;)

iNsTiGaToR04.02.2013 18:09

Salut ! Daca iti plac atat de mult trucurile ''magice'' si vrei sa-ti impresionezi prietenii iti recomand , pentru inceput, urmatorul site :

http://englezadelaprofesor.com/?utm_source...tm_campaign=a-s

Apoi foloseste minunatul,inegalabilul,incredibilul site www.youtube.com care are o magnifica functie ''Search''. Dupa cunostintele acumulate datorita site-ului precedent vei avea o baza necesara pentru a cauta orice truc explicat.

Acum serios, in romana nu prea gasesti trucuri explicate. Asa ca ai 2 variante :

1. Inveti engleza cat de cat pentru a intelege ce explica aia in tutorialele de pe youtube.

2. Cauti ''magicieni'' si ii rogi frumos sa iti explice si tie cate ceva. Vezi sa nu-ti faca banii sa dispara, se pricep la astea.

Marius.Fanea12.02.2013 08:23
Salut ! Daca iti plac atat de mult trucurile ''magice'' si vrei sa-ti impresionezi prietenii iti recomand , pentru inceput, urmatorul site

Esti nostim :), ai pierdut mult timp sa scri chestia asta :D? Dar in fine, nu vreau sa ma cert... dar cred ca am gasit ce cautam in fundul paginii de youtube:

Balonul magic nu se sparge