FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Spania-Franta

gio_stgloria19.06.2012 20:41

Spania - Franta

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- DA / NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA / NU

 

***Bonusurile valoreaza cate 3 puncte fiecare. Pentru al doilea bonus se ia in calcul timpul regulamentar de 90 de minute.

 

Raspundeti prin DA sau NU !

blindica19.06.2012 21:33

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - NU

greenyes19.06.2012 21:43

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

DanielT19.06.2012 23:01

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - NU

red&blue_boy20.06.2012 04:06

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - NU

drvladyk20.06.2012 06:23

1

nu

da

steaua-no120.06.2012 07:11

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

Arsenal1886Steaua194720.06.2012 07:28

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

NU

 

DA

 

LanDSharK20.06.2012 07:53

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

pytycrys20.06.2012 08:09

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- DA

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

misulikca20.06.2012 09:01

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

Lari20.06.2012 11:30

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

Raulredblue20.06.2012 13:13

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- Nu

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - Da

redblue_passion20.06.2012 13:40

Spania - Franta 1

 

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

gio_stgloria20.06.2012 14:07

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - NU

Daniel-Ionut20.06.2012 15:08

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

olfgob20.06.2012 15:44

1.nu.da

Kellerman20.06.2012 22:11

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - NU

andrey_ptm_steaua21.06.2012 15:57

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

Arian21.06.2012 19:30

Spania - Franta 2

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ? - NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - NU

Maye21.06.2012 19:53

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA

Virgil22.06.2012 02:18

Virgil

 

Spania - Franta

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - NU

 

 

danimarcu23.06.2012 18:04

Spania - Franta 1

 

Bonus:

 

Vom vedea prelungiri ?- NU

 

Se vor marca peste 2 goluri ? - DA