29.03.2006 20:20
Daca are cineva poze cu emblema Steaua de rezolutie mare va rog frumos sa mi-le trimiteti si mie la adresa c***@***. Multumesc
Daca are cineva poze cu emblema Steaua de rezolutie mare va rog frumos sa mi-le trimiteti si mie la adresa c***@***. Multumesc
www.google.com asa de greu e ?
Esti multumit?

