FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Pt Steaua pt noi cei din provincie!!!!

Ic3MaN19.03.2006 22:07

Sunt student in anul I la Poli la Timisoara.joi dupa ce i-am scos pe Betis am iesit in centru timis.suporterii lu Poli s-au ofticat ca in Timisoara sunt multi stelisti(mai multi decat cred ei) si au inceput sa strige imp Stelei la meciu cu bacau.azi au venit in complex,dupa meciu cu nationalul,si au inceput sa strige:europa Steaua,oriunde Steaua,aurolacii din Ghencea..nu am putut riposta pt ca nu puteam face fata dar sampt viitoare ei vin la noi acasa si vrem sa-i tratai ca atare.aratati-le cine e cea mai tare galerie din tara.demonstati-le asta.ei se cred cei mai tari,dar nu sunt.RAZBUNATI-NE!!!sper ca cineva din galerie sa vada acest msj si sa pregateasca razboiul cu Poli ca pe un razboi cu Dinamo.faceti acest lucru pt suporterii din provincie care nu pot fi tot timpul aproape de echipa asa cum si-ar dori.STELIST PANA LA MOARTE!!

semnat suporteru' din Timisoara

Bogdan4Steaua19.03.2006 22:22

Si eu sunt la facultate in Timisoara dar nu ii bag in seama. Ar face bine sa isi vada de treaba pentru ca stii cum e: " Dumnezeu nu bate cu bota". :wink:

Pana cand vor egala performantele Stelei, ar face bine sa tina ciocul mic. Au avut parte de doua victorii care le-au dat aripi...dar se vor prabusi in etapa viitoare. Si sper sa ii umileasca si fratii de la Rapid. Sa isi bage infratirea pe gat. :wink:

TSC01.04.2006 03:00

stai linistit ca asa e si la Cluj,eu sunt student aici si tot timpul avem altercatzii cu suporterii de la CFR Cluj si cu cei de la u Cluj,si crede-ma ca cei din urma nu sunt putzini dai de ei la tot pasul.....cand suntem mai multzii......

cocoapuff_Steaua01.04.2006 17:12