09.09.2011 11:47
Ipod-ul n-are nicio problema, eu am o problema si d-aia-l vand.
Tre' sa-l dau pana luni, cel tarziu.
Vine fara casti.
Pret: 350 lei.
Predare personala in Bucuresti.
Revin cu poze.
Ipod-ul n-are nicio problema, eu am o problema si d-aia-l vand.
Tre' sa-l dau pana luni, cel tarziu.
Vine fara casti.
Pret: 350 lei.
Predare personala in Bucuresti.
Revin cu poze.


330.
300.
Eu zic sa stati linistiti. In 7 zile il luati cu 10 lei. ![]()
iti dau 120 ron ![]()