FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Propun Petitie Anti GSP TV / DIGISPORT

yanymakes27.07.2010 08:15

Propun sa creiem o petitie online prin care sa strangem mai mult de 50.000 de semnaturi prin care sa cerem celor FRF sa transmita meciurile pe Pro TV sau ANTENA 1 si sa nu le mai transmita pe GSP sau DIGI de oare ce abonati UPC nu prind aceste 2 posturi.

KidBoy Fan Steaua27.07.2010 08:46

Ideea este una buna ,dar nu cred ca va functiona. Magarii astia de la FRF :chair: nu vor accepta asa usor te asigur;).Nu vor renunta la banii veniti din drepturile de televizare. Te asigur .Si eu sunt abonat DOLCE si nu am aceste posturi de fotbal. Singurele variante pentru mine sunt Live-Text si televiziunea online. :ce_oameni:

KuzMaN27.07.2010 08:53

Problema lor nu e ca unii nu pot vedea meciurile, lor doar le pasa de banii veniti de la GSP TV, respectiv Digi. Crezi ca vor fi convinsi de niste semnaturi stranse pe net? Plus ca deja exista un contract cu cele 2 televiziuni, care din cate stiu eu trebuie sa fie onorat pana la anul. Intotdeauna ei nu vor respecta ce dorim noi si vor conta doar televiziunile care vor oferi cei mai multi bani pentru drepturile de televizare a meciurilor, indiferent de ce acoperire nationala au acestea. Totusi am putea incerca varianta asta, ca sa nu zicem ca n-am incercat si asa, pentru ca eu cred ca nu va avea niciun efect.

yanymakes27.07.2010 09:47

Trebuie sa gasim pe cineva care are peste 18 ani care sa creieze petitia pe http://www.petitieonline.ro/ :P

:steag_sah_mic::steag_sah_mic:

MoWeed27.07.2010 10:36

Ii doare pe astia de la FRF in cur ca multi nu pot vedea meciurile. Totusi, e de admirat faptul ca macar incerci.

Daniel-Ionut27.07.2010 10:38

Sanse de reusita... 0,00000000000000000000001 %

Maye27.07.2010 11:48
Sanse de reusita... 0,00000000000000000000001 %

0 %.