FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Caut cartea "SuperSteaua" de Andrei Voichin

artie7827.09.2005 14:04

Dragi prieteni stelisti,

am 26 ani, sunt student si traiesc in Germania.

As dori tare mult sa cumpar cartea "SuperSteaua" de Andrei Voichin, si sper ca prin intermediul acestui forum sa gasesc pe cineva care mi-ar putea sa faca rost de aceasta carte, contra cost desigur.

In curand voi dispune de DVDuri cu meciurile Stelei din 1986/87, si ar fi nemaipomenit daca as putea sa cumpar si aceasta carte!

Astept mesajele voastre!

Salutari

Arthur

FanSteaua4Life27.09.2005 15:09

si eu o vreau...unde se vinde?

ADRIAN PACURAR27.09.2005 15:19

am sa incerc sa o caut dar e imposibil sa o gasesti sunt fericitul posesor al unui exemplar.

zarboss27.09.2005 15:50

as vrea si eu un exemplar... daca gasiti ceva dati de veste

FanSteaua4Life28.09.2005 03:57
am sa incerc sa o caut dar e imposibil sa o gasesti sunt fericitul posesor al unui exemplar.

dar e ceva de capul ei?

BaLcaN`b0y`03.10.2005 12:19

ISTORIE FARA FARD

Catalin Tolontan

" Aceasta carte vorbeste despre gloria intr-un fel cara va va tulbura.Pana la Andrei Vochin ,castigarea Cupei Campionilor de catre Steaua era un prilej de elogii tocite ,de fapt arhicunoscute si de frze transformate in lozinci

SUPERSTEAUA pune punct sabloanelor .E o carte incomoda chiar sai pentru stelisti. Dar ea trebuie citita nu doar de suporterii marii echipe de la sevilla ,ci de toti aceia care vor sa inteleaga istoria si actualitatea fotbalului romanesc

Pentru ca , pana la urma, asta este remarcabil in carte.Personajele de prim-planin zilel nostre Padureana,Ienei ,Piturca ,Iordanescu , Dagomir ,Dinu sau Boloni se intersecteaza , isi disputa intaietatea ,sunt demni sau slugarnici ,curajosi sau lasi ,fac bine,fac rau,cad,se ridica,aranjeaza meciuri si cumpara arbitri..totul intr-o formidabila imagine nefardata a fotbalululi