26.06.2005 15:14
De ce nu merge downloadul la filmul de la Steaua-Poli (cel de 80 mb)? Macar se va rezolva in viitor?
De ce nu merge downloadul la filmul de la Steaua-Poli (cel de 80 mb)? Macar se va rezolva in viitor?
Stie cineva de ce nu se pot downloada walpapers-urile? ![]()
Multumesc
tocmai am incercat sa downloadez,si a mers perfect.