Seara de joi a fost dominată de Pro TV cu Las Fierbinți, Ai noștri și meciul FCSB – Beer Sheva. Meciul care a decis calificarea FCSB în primăvara europeană (încheiat 1-1) afost urmărit de puțin peste două milioane, media pe minut.
În minutul de aur, pe Pro TV erau aproape 2,4 milioane de persoane.
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinți și pe cel al meciului dintre FCSB și Beer Sheva:
Pe intervalul Las Fierbinți, Pro TV a scos cele mai bune cifre ale serii: peste 2,4 milioane, media la nivel național. Antena 1, care a avut emisiunea The Wall, era urmărită de 1,1 milioane de persoane, în timp ce Kanal D, cu serialul turcesc Patria mea ești tu, avea 730.000, media. Seialul a avut vârf de audiență de trei milioane de persoane.
Orașele au fost tot pe comedie. Pro TV a obținut o medie de peste 1,1 milioane de privitori. Antena 1 a fost pe doi, dar cu cifre în media postului: 600.000 de privitori
Pe publicul comercial, Pro TV a avut cifre mult peste media postului: 600.000, media persoanelor cu vârste între 18 și 49 de ani, dublu față de locul al doilea, ocupatd de Antena 1.
Pe intervalul FCSB – Beer Sheva, care a început la 22.00 și s-a terminat aproape de miezul nopții, Pro TV a fost în continuare lider. Puțin peste două milioane de persoane, în medie, erau pe meciul de Europa League (cam 30% din persoanele care avea televizoarele deschise la acea oră). Pro TV a avut cifre mai mult decât duble față de Antena 1 și de patru ori mai mari decât ale Kanal D.
La orașe, meciul FCSB a obținut o medie de 1,2 milioane de privitori, media, de trei ori mai mulți decât erau pe Antena 1.
Audiența posturilor TV de joi, 2 noiembrie, peintervalul Las Fierbinți (20.00 – 21.00), la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.444.000 | 13.6 | 27.0 |
2 | Antena 1 | 1.155.000 | 6.4 | 12.7 |
3 | Kanal D | 729.000 | 4.1 | 8.0 |
4 | National TV | 582.000 | 3.2 | 6.4 |
5 | Prima TV | 370.000 | 2.1 | 4.1 |
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.151.000 | 11.8 | 23.9 |
2 | Antena 1 | 601.000 | 6.2 | 12.5 |
3 | Kanal D | 442.000 | 4.5 | 9.2 |
4 | Antena 3 | 230.000 | 2.4 | 4.8 |
5 | Romania TV | 206.000 | 2.1 | 4.3 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 607.000 | 13.6 | 33.7 |
2 | Antena 1 | 295.000 | 6.6 | 16.4 |
3 | Kanal D | 134.000 | 3.0 | 7.4 |
4 | Prima TV | 62.000 | 1.4 | 3.4 |
5 | Romania TV | 55.000 | 1.2 | 3.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audiența posturilor TV de joi, 2 noiembrie, pe intervalul meciului FCSB – Beer Sheva (22.05 – 00.00), la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.008.000 | 11.2 | 32.4 |
2 | Antena 1 | 806.000 | 4.5 | 13.0 |
3 | Kanal D | 498.000 | 2.8 | 8.0 |
4 | Romania TV | 269.000 | 1.5 | 4.3 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 1.3 | 3.6 |
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.208.000 | 12.4 | 32.7 |
2 | Antena 1 | 441000 | 4.5 | 12.0 |
3 | Kanal D | 281000 | 2.9 | 7.6 |
4 | Romania TV | 172000 | 1.8 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 140000 | 1.4 | 3.8 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 639.000 | 14.3 | 41.0 |
2 | Antena 1 | 232.000 | 5.2 | 14.9 |
3 | Kanal D | 89.000 | 2.0 | 5.7 |
4 | Romania TV | 48.000 | 1.1 | 3.1 |
5 | Prima TV | 42.000 | 0.9 | 2.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro