AUDIENȚE. Partida din Europa League dintre FCSB și Lazio, încheiată cu victoria roș-albaștrilor, a pus Pro TV pe prima pozție în audiențe. Peste 2,6 milioane de persoane din întreaga țară au urmărit, în medie, pe minut partida de fotbal.
Pro TV a fost lider detașat pe toate targeturile. TVR 2 a fost a cincea televiziune la nivel național și în mediul urban, având pe interval miniseria în limba italiană Onoare și respect.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul orar 22.00-00.00:
NAȚIONAL. FCSB – Lazio a adus Pro TV peste 2,6 milioane de telespectatori, media pe minut. Cifrele au fost mai mult decât duble față de Kanal D, care era pe locul al doilea. A urmat Antena 3, iar pe patru a fost Antena 1, cu cifre de șase ori mai mici decât Pro TV.
TVR 2 a fost a cincea televiziune, cu aproape 270.000 de telespectatori.
URBAN. Pro TV a dominat detașat și la orașe, cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut. Kanal D, cu serialul turcesc Dragoste și ură. Antena 3 a fost pe trei, iar Antena 1 a patra televiziune.
COMERCIAL. 40% din publicul tânăr cu televizoarele deschise era joi seara pe Pro TV, la meciul FCSB – Lazio: peste 670.000 de privitori, media celor cu vârste între 18 și 49 de ani. Antena 1 a fost pe locul al doilea, iar Kanal D pe trei.
Audienţa posturilor TV joi, 16 februarie, pe intervalul FCSB – Lazio (22.00-00.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.615.000 | 14.6 | 35.3 |
2 | Kanal D | 1.035.000 | 5.8 | 14.0 |
3 | Antena 3 | 471.000 | 2.6 | 6.4 |
4 | Antena 1 | 449.000 | 2.5 | 6.1 |
5 | TVR 2 | 266.000 | 1.5 | 3.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 16 februarie, pe intervalul FCSB – Lazio (22.00-00.00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.300.000 | 13.5 | 32.5 |
2 | Kanal D | 502.000 | 5.2 | 12.5 |
3 | Antena 3 | 315.000 | 3.3 | 7.9 |
4 | Antena 1 | 300.000 | 3.1 | 7.5 |
5 | TVR 2 | 151.000 | 1.6 | 3.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 16 februarie, pe intervalul FCSB – Lazio (22.00-00.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 671.000 | 15.0 | 40.4 |
2 | Antena 1 | 185.000 | 4.1 | 11.1 |
3 | Kanal D | 167.000 | 3.7 | 10.0 |
4 | Antena 3 | 60.000 | 1.3 | 3.6 |
5 | Prima TV | 35.000 | 0.8 | 2.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro